- 50 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Působíme ve 14 evropských zemích a nabízíme široké spektrum služeb. Mezi naše činnosti patří 3PL a 4PL logistické služby, fulfillment, e-commerce logistiku, logistické audity a skladování v našich multi-klientských skladech.
Wellpack je dynamická společnost v oblasti outsourcingu služeb ve výrobě a v logistice.
Hledáme samostatnou osobnost s chutí realizovat se vedle kolegů bez korporátních omezení na neformální, lidské úrovni, která nám pomůže reagovat na růst a posunout se opět o kus dál.
Kvalitu práce měříme výsledky. Nejednáme v rukavičkách. Zajímá nás konstruktivní přístup a schopnost najít řešení než rozvláčné vysvětlení „proč to nejde“.
Hledáme pracovitého, osobnostně vyzrálého jedince se zdravým selským rozumem, schopného pružně reagovat na vzniklé požadavky.
Je pro Vás smysluplná činnost potřebou a radostí? Pak pojďte pracovat k nám!
IT Specialista Junior
Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici IT specialista. Vaším úkolem bude administrace a monitoring IT infrastruktury včetně serverů.
Budete spolupracovat na rozvoji, implementaci a údržbě podnikových řešení.
Budete podporou koncových uživatelů v mezinárodním prostředí
znalost systémů Windows 7 – 10
zkušenosti s ESET antivirem
znalost síťových uložišť NAS – Synology
znalost síťových prvků Mikrotik, Unifi AP
zkušenosti se správou počítačových sítí
znalost užívání vzdálené správy (TeamViewer)
řidičský průkaz skupiny B
znalost anglického jazyka
spolehlivost a dobré vystupování
samostatnost
místo výkonu práce Praha 10 Michle-sídlo společnosti, dle požadavků i práce v terénu u externích zákazníků/ homeoffice
s ohledem na rychlou expanzi společnosti možnost dalšího rozvoje
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?