- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme stabilní inženýrsko-dodavatelská společnost, která svým klientům poskytuje projekční, konstrukční, poradenské a realizační služby s téměř 30letou tradicí.
Naší doménou je oblast energetiky, ekologie a technologických zařízení staveb se zaměřením na parní a horkovodní kotle, kotelny elektráren, tepláren i průmyslových závodů, ocelové konstrukce a stavební objekty. Od června 2023 je naše firma součástí skupiny ČEZ ESCO.
• Zpracování projektové dokumentace od studie až po prováděcí dokumentaci průmyslových staveb
• Spolupráce s projektovým manažerem a ostatními profesemi
• VŠ vzdělání v oboru
• znalost práce s Auto CAD a MS Office
• zkušenosti s kompletací projektů pro územní řízení a stavební povolení
• zkušenosti se zhotovováním dokumentace pro provádění staveb
• orientace v základní oborové legislativě (Správní řád, vyhl. o dokumentaci staveb, Stavební zákon apod.)
• samostatnost při plnění úkolů
• schopnost práce v týmu
• schopnost improvizace a operativního řešení problémů
• skvělou kariérní příležitost – práce v úspěšné společnosti v tradičním oboru s velkým potenciálem rozvoje
• neformální pracovní prostředí bez svazujících pravidel a zbytečně složitých procesů
• kvalitní pracovní vybavení SW tak i HW
• různorodé a nerutinní úkoly – každá zakázka je unikátní
• lidský přístup a vzájemnou důvěru
• on-the-job training
• uhrazení nákladů na autorizační zkoušku a ročních poplatků
• studentům umožňujeme práci na částečný úvazek s možností převedení na hlavní pracovní poměr po ukončení školy
• dovolená 5 týdnů
• bonusy/prémie
• příspěvek na penzijní/životní pojištění
• sleva na firemní výrobky/služby
• auto i pro soukromé účely
• mobilní telefon
• notebook
• flexibilní začátek/konec pracovní doby
• individuální rozvržení pracovní doby
• možnost občasné práce z domova
• možnost si napracovat hodiny

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.