- 32 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
Pro našeho klienta, výrobní automotive společnost v Mladé Boleslavi, hledáme kolegu do IT oddělení.
Co vás čeká:
SW podpora uživatelů.
Správa HelpDesk systému.
Podpora logistických a výrobních procesů (SW DCIx, Helios).
Správa sítě a služeb v jednotlivých lokalitách.
Instalace PC, tiskárnen a dalších kancelářských zařízení.
Řízení menších IT projektů (nouzové opravy, odstraňování škodlivého softwaru, implementace nového softwaru/služeb, migrace dat atd.).
Správa a evidence aktiv IT + uživatelského HW.
Správa mobilních zařízení.
Školení uživatelů ve využívání výpočetní techniky.
Spolupráce při nákupu IT techniky.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
Minimálně 2 roky pracovních zkušeností v IT, ale i čerstvého absolventa z IT oblasti zaučíme.
Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti.
Dobrou orientaci v oblasti informačních technologií.
Analytické myšlení, schopnost strukturovaně řešit problémy, proaktivní přístup, samostatnost.
Odolnost v zátěži, reprezentativní vystupování, práce v týmu.
Znalost MS Windows Server (správa Active Directory, správa aplikací).
Znalost MS Windows (standardní úkoly podpory pracovních stanic 1. a 2. úrovně) a MS Office.
ŘP sk. B – aktivní řidič/ka
Co vám můžeme nabídnout:
Zajímavé mzdové ohodnocení stanovené na základě vašich zkušeností.
Stabilní zázemí prosperující české firmy.
Vzdělávání formou profesních kurzů.
Flexibilní pracovní dobu.
Možnost občasné práce z domova.
Plně hrazené stravenky- 85 Kč po zkušební době.
Smlouva na dobu neurčitou a týden dovolené navíc po roce spolupráce.
Možnost přispívání na dopravu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.