- 90 000 Kč
- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Máš zkušenosti s vedením týmu a dokážeš motivovat zaměstnance k lepším výsledkům? Baví tě práce v retailu a chceš být součástí inovativní společnosti? Máš rád/a práce v dynamickém prostředí a každý den je pro tebe nová výzva? Pokud ano, tak se přidej do skvělého týmu společnosti Philip Morris, která hledá posilu na pozici Supervisor pro IQOS prodejny.
co Tě v práci čeká?
- zodpovědnost za chod svěřené prodejny
- řízení a motivace prodejního týmu
- analýza výsledku svěřeného prodejního místa a jejich reporting
- plánování směn
- implementování prodejní strategie
- organizování pravidelných schůzek s celým týmem
- školit tým pro zdokonalení prodejních dovedností
- sledovat výkon týmu s cílem plnění nastavených cílů
co vám nabídneme
- motivační finanční ohodnocení až 50 000 Kč
- bonus na základě dosažených výsledků
- práci na hlavní pracovní poměr
- pracovat 5 dní v týdnu (je potřeba odpracovat 1 víkend v měsíci)
- 25 dní dovolené
- 4 dny pro zdraví
- nadstandardní příplatek za přesčas
- Multisport karta
- propracované zaškolení
- kontinuální vzdělávání /např. anglický jazyk nebo manažerské dovednosti/
- skvělý tým
- stabilní zázemí mezinárodní společnosti
co od vás očekáváme
- zkušenosti na obdobné vedoucí pozici
- silné komunikační a prodejní dovednosti
- zkušenosti s vedením a motivováním týmu
- výborné organizační schopnosti
- profesionalitu a reprezentativní vystupování
- proaktivní přístup
- schopnost řešit stresové situace
- orientace na detail
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.