- Zlín
- Grafton Recruitment s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:
NADĚJECo bude náplní vaší práce?
- komplexní koordinace ekonomické, personální, technické, provozní, majetkové
a organizační správy
- garance kvality poskytování sociálních služeb pro 65 klientů domova pro seniory
a domova se zvláštním režimem
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání v sociální nebo sociálně zdravotní oblasti
- praxi 3 roky v sociálních službách
- zkušenost s metodickým vedením zaměstnanců podmínkou
- znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a souvisejících předpisů
- trestní bezúhonnost, dobrý zdravotní stav
- velmi dobré řídící, organizační, komunikační a prezentační dovednosti
- porozumění problematice života s demencí a ve stáří
- pokročilou znalost MS Office a znalost programu CYGNUS
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič
- zkušenosti s provozem domova výhodou
Co u nás získáte?
- zajímavou a zodpovědnou práci s možností dalšího odborného vzdělávání
- dobrý pracovní kolektiv
- zázemí zavedené neziskové organizace
- pracovní úvazek 40 hod. týdně
- 25 dní dovolené
- mzdu dohodou dle praxe a prokazatelných zkušeností
Nástup do zaměstnání od 1. 8. 2022 nebo dle dohody.
Vážné zájemce prosíme o zaslání:
- strukturovaného profesního životopisu s krátkým motivačním dopisem,
- kopii dokladů o vzdělání,
- souhlas se zpracováním osobních údajů.
Požadované dokumenty zašlete do 3. 7. 2022 elektronicky na adresu
e-mail přes .
Více informací sdělí ředitelka oblasti Zlín, Mgr. Renata Gabrhelíková, tel. zobrazit tel. číslo .
Zaměstnanecké výhody: Stravování na pracovišti, 5 týdnů dovolené, zvýhodněný tarif mobilního operátora