- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Požadujeme: schopnost efektivní organizace práce, pracovitost, zodpovědnost, aktivní a pozitivní přístup k práci, uživatelská znalost práce na PC, základní znalost / přehled o dokladech (poptávka, cenová nabídka, objednávka, zakázka, fakturace, příjemka / výdejka).
Nabízíme: úvazek na hlavní pracovní poměr, nástup možný ihned, stabilní a moderní pracovní zázemí v Ratíškovicích, atraktivní mzdové ohodnocení 25 000 + 35 000 kč, stravenkový paušál, časový fond, volné víkendy.
Pracovní náplň: potvrzuje převzetí zboží dopravci. kontroluje správnost přijatého zboží, informuje nákupčího o špatně dodaném zboží, zajišťuje popis zboží (kód + název + cena), určuje místo uložení zboží do skladu, vytvoří příjemku v Abře, předává zboží k focení, řídí expedici zásilek, kontroluje správnost obsahu zásilky, uzavírá objednávky expedice v administraci a generuje faktury, dbá na to, aby skladníci správně balili zásilky a nemohlo dojít k jejich poškození přepravcem, objednává svozy u přepravců, polepuje zásilky štítky pro přepravce, kontroluje, aby byly splněny všechny podmínky přepravce, řeší případní reklamace přepravy balíků k zákazníkům, předává zásilky k přepravci, průběžně udržuje a zajišťuje přehledný a uklizený vnitřní sklad a venkovní sklady a skladovací plochy, informuje písemně nákupčího o minimálním množství zboží ve skladu.
Pokud tě námi nabízená volná pracovní pozice zaujala, životopis prosím zasílej s označením Vedoucí skladu na e-mail: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?