- 22 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

O nás:
Jsme dynamická a rozvíjející se společnost zabývající se ostrahou obchodních domů. Hledáme zkušeného a motivovaného bezpečnostního manažera/ku, který/á se stane klíčovou součástí našeho týmu a povede
podřízené zaměstnance ostrahy OD v Praze a okolí
Co bude Vaší náplní práce:
Plánování směn zaměstnanců ostrahy na jednotlivé objekty
Pravidelný reporting stavu bezpečnosti vedení společnosti, komunikace s interními i externími partnery
Identifikace bezpečnostních rizik, analýza a hodnocení rizik, návrh a řešení, nastavení opatření
Příprava a řízení krizových plánů, koordinace a vedení týmu
Dohled nad funkčností a efektivitou bezpečnostních technologií a postupů
Vedení školení podřízených zaměstnanců v oblasti ostrahy
Co od vás očekáváme:
Praxe v oblasti ostrahy obchodních domů
Zkušenosti s řízením týmu podřízených zaměstnanců
Schopnost vést a motivovat tým
Analytické a strategické myšlení
Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
Co vám nabízíme
Práci v moderním a dynamickém prostředí
Možnost profesního růstu a rozvoje
Flexibilní pracovní dobu
Občasný home office
Odpovídající mzdové ohodnocení (mzda od 40 000 Kč)
Benefity (služební vozidlo k soukromým účelům, notebook, mobilní telefon)
Náborový příspěvek ve výši 20 000 Kč (splatný po půl / prvním roce)
Příjemný kolektiv a podporu ze strany zaměstnavatele
Nástup možný ihned
Prvotní kontakt je nutný telefonicky: Po-Pá 8:00 – 16:00 hod., tel. zobrazit tel. číslo , nebo posílejte žádost s životopisem na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
Protektia s.r.o.
Heršpická 993/11b
639 00 Brno
IČO: 46965076
Datová schránka: zyyd2x7
Další informace:
GPS: 49.175213,16.60563,
S-JTSK: -599182.39 -1163095.78,
RUIAN: 19125283
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.