- 40 000 Kč
- Plný úvazek
z: 30.1.2018
Co Vás čeká?
Hlavní náplní práce je obsluha a dohled nad speciálními letištními bezpečnostními
a provozními technologiemi (monitoring, kontrola, reporting z kamerového systému).
Účast na řešení mimořádných událostí. Podpora a koordinace dle pohotovostních plánů.
Spolupráce s výjezdovými složkami (Integrovaných záchranný systém,
Hasičská záchranná služba, Policie ČR, a další).
Administrativní činnost – monitoring zpráv letištních provozních složek.
Koho hledáme?
Máte středoškolské vzdělání (v oboru letectví, nebo se zaměřením na bezpečnost a ochranu, bezpečnostní systémy) a min praxi 2 roky v oboru či příbuzném?
Jste zodpovědní, spolehliví, pečliví, organizačně schopní a umíte se samostatně rozhodovat?
Umíte profesionálně vystupovat, jste komunikačně zdatní, odolní vůči stresu a nebojíte se vysokého pracovního nasazení?
Ovládáte práci na PC, umíte alespoň základy angličtiny, vlastníte ŘP (výhodou)?
Atraktivní pracovní prostředí mezinárodního letiště
Přátelský a sehraný pracovní kolektiv
Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, podpora stravování, penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, pojištění zaměstnanců za škodu, zvýhodněná nabídka mobilního operátora)
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), s možností změny na dobu neurčitou
Pracovní doba 37,5 hod / týdně (zkrácená), nepřetržitý provoz
Inf. zájemci zasílejte žádosti s přiloženým životopisem. Termín VŘ bude uchazeči o pracovní místo sdělen na jeho uvedenou kontaktní adresu v CV

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.