- Plný úvazek

Popis činností v rámci pracovního místa:
komplexní a samostatné zajišťování úkolů v působnosti Odboru školství, kultury, UNESCO (dále jen odboru)
kontrola, metodické vedení a koordinace odboru
zodpovědnost za plynulý chod (provoz)Turistického informačního centra, za pořádání kulturních akcí města
metodická pomoc příspěvkovým organizacím jako je Chrám Chmele a Piva CZ, Regionální muzeum K.A.Polánka, Městské divadlo Žatec, Městská knihovna Žatec, ZŠ a MŠ, Technický klub
sledování efektivnosti hospodaření příspěvkových org., škol a školských zařízení se svěřenými finančními prostředky
příprava podkladů pro tvorbu rozpočtu a svolávání dohadovacích jednání s řediteli škol a školských zařízení
účast na poradách s řediteli škol, školských a ostatních příspěvkových organizací ve své oblasti
zpracování zařazení škol do rejstříku škol, příprava materiálů pro jednání RM a ZM, zajištění kontroly čtvrtletních rozpočtových změn školských organizací, zabezpečení konkurzního řízení na obsazení pracovních míst ředitelů školských organizací zřízených městem Žatec (MŠ, ZŠ, ZUŠ), včetně následných úkonů
zajištění kompletní personální agendy ředitelů ve své gesci
podílení se na zpracování strategie vzdělávání pro MŠ a ZŠ dle požadavků zřizovatele.
5 týdnů dovolené + 4 dny pracovního volna
stravenkové karty, stravenky v hodnotě 150 Kč na den
osobní příplatek až do výše 50 % platového tarifu
stabilizační odměna ve výši 2.500 Kč již při nástupu
možnost mimořádných odměn
vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace
příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzdělávání ve výši 10.000 Kč
služební telefon
služební notebook
příspěvek na životní nebo penzijní pojištění ve výši 1000 Kč, příspěvek na očkování
možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace města Žatec
společenské a kulturní aktivity, stabilní a profesionální zázemí
Zájemce o pracovní pozici podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku v termínech uvedených na stránkách města Žatec v sekci úřední deska/výběrová a konkurzní řízení
kontakt:tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?