- Plný úvazek

Pracovní náplň: zpracování prvotních dokladů svěřených projektů, předběžná kontrola dokladů dle zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole, pravidelné běžné kontroly účetnictví svěřené oblasti, zajištění související agendy pohledávek a závazků, kontrola neuhrazeného salda, vystavování upomínek za přidělenou součást, spolupráce při zpracování dokladové inventarizace, archivace dokladů, spolupráce s pověřenými osobami fakulty.
Požadavky: min. středoškolské vzdělání; znalost zákona o účetnictví a účetních standardů; znalost zákon o DPH; znalost účtování projektů výhodou; znalost MS Office (MS Word, MS Excel); schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost, samostatnost; znalost ANJ výhodou.
Nabízíme: perspektivu zaměstnání, práci v příjemném kolektivu s možností profesního rozvoje; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání; závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvyhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: ihned nebo dle dohody.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: dle Mzdového předpisu JU, nástup 25 000 Kč, po zapracování 31 000 Kč.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „účetní“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 27. 5. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?