- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) – poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Mzdové ohodnocení: od 24.000,– Kč (dle kvalifikace), po zapracování navýšení. Pracovní doba: Po-Pá 6:00–14:30 h. Náplň práce: zajištění běžných skladových operací (příjem materiálu, kontrola, označení, manipulace, skladování, balení, výdej) s pomocí VZV a automatické baličky palet, kromě této manuální části je část práce také v informačním systému, kde se pohyb materiálu zaznamenává – schopnost zastat i tuto část práce (zaškolíme Vás) je výhodou. Požadujeme: minimálně vyučení s výučním listem/maturitou, zodpovědný, samostatný člověk, který bude schopen organizovat materiál ve skladu s předchozí zkušeností s prací na VZV a na počítači. Nabízíme: zázemí stabilního zaměstnavatele v regionu, jsme rodinná společnost, zakládáme si na přátelském kolektivu, vzájemném respektu a vyvážení pracovního a osobního života, vycházíme si vstříc, výhodou je variabilita pracovní náplně (nejde o každodenní rutinu), budete u nás mít možnost podílet se na vytváření kreativních tiskovin (je to krásná práce, pod rukama nám mnohdy vznikají knihy, časopisy a podobně), podpoříme a oceníme, pokud budete mít zájem obsáhnout plnou šíři práce včetně záznamů v informačním systému (postupně Vás povedeme a zaučíme), dobrou práci a ochotu umíme ocenit, příspěvek na stravování, příspěvek na sport, kulturu, zdraví a rekreaci, penzijní připojištění, čtvrtletní odměny. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat 8:30–14:30 h) anebo e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?