- 26 640 – 39 660 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce: Rakovnická 3665 Louny
Co bude Vaší náplní práce?
o příjem a výdej reklamací, posuzování jejich oprávněnosti a s tím spojená administrativa
o zavádění zakázek do systému
o komunikace se zákazníky
o Úzká spolupráce se servisním oddělením a s dalšími odděleními (např. s účtárnou)
Co byste měl/a splňovat?
o nebát se komunikovat se zákazníky a řešit jejich problémy
o k práci přistupovat aktivně, zodpovědně a důsledně
o domluvit se anglicky
o mít ukončené vzdělání SOU/SŠ zakončené maturitou technického nebo ekonomického směru
o pokud jste někdy pracoval/a na podobné pozici, je to velkou výhodou
o znalost práce na PC (Excel, Word a Outlook), znalost účetního programu Helios Orange výhodou
stravenky, příspěvek na výuku Aj a Nj, příspěvek na kartu Multisport, zaměstnanecké slevy na zboží
kontakt: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.