- Plný úvazek
O nás
Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., česká firma s dlouholetou tradicí na trhu s elektrospotřebiči, rozšiřuje tým v AUTOMATIZOVANÉM centrálním skladu moderního retailu a e-shopu.
Co bude náplní tvé práce?
- Rozmanité, někdy až detektivní, činnosti související s reklamovanými výrobky (převážně elektro).
- Pravidelný příjem a zpracování reklamovaných výrobků skladě.
- Podpora zásobování kanceláře reklamačních techniku zbožím určeným k dalšímu zpracování.
- Zaskladňování zboží do skladových pozic.
- Kontrola a přebírání zboží od přepravce a následná kategorizace zboží.
Co od tebe očekáváme my?
- Ukončené středoškolské vzdělání (případně výuční list) je vítáno.
- Spolehlivost, samostatnost, komunikativnost a časovou flexibilitu.
- Znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook).
- Uvítáme: znalost systému SAP, manipulaci se skladovou čtečkou.
Pojď pracovat pro jedničku na trhu s elektrem!
- Mzdové ohodnocení 28 000 - 35 000 Kč (dle výkonu).
- Po zkušební době se můžete těšit na příspěvek formou benefitního stravného ve výši 205 Kč za odpracovaný den (odpracovaný den = 8 odpracovaných hodin při plném pracovním úvazku při rovnoměrné pracovní době)
- Čeká tě práce v nejmodernějším skladu v České republice.
- Pracujeme v režimu krátký/dlouhý týden (12 hodinové denní směny).
Máme skvělý program zaměstnaneckých benefitů a výhod, takže se můžeš těšit například na:
- neomezené volání a data 12 GB zdarma (výhodné volání i pro tvé blízké),
- výhodnější nákupy na našich e-shopech až o 40 %,
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění,
- příspěvek na zubní ošetření 1 000 Kč/rok,
- firemní stravování přímo na pracovišti,
- Multisport karta,
- a spoustu dalších benefitů v průměrné hodnotě až 10 000 Kč měsíčně.
Tak co, jdeš do toho s námi?
- Těšíme se na tebe v Centrálním skladu v Jirnech u Prahy.
Kdy můžeš začít?
- Ihned nebo dle domluvy.



