- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
NÁPLŇ PRÁCE
Jako podpora obchodního týmu budeš v kontaktu s našimi odběrateli i dodavateli v rámci EU
Tedy ano pravidelná náplň tvé práce bude vyřizování obchodní korespondence.
S tím je spojená i administrativa jako je evidence adresáře, ceníků a přehledů o klientech.
Samozřejmě i zajišťování podkladů pro nabídky, výběrová a poptávková řízení
Správa DMS – vedení aktuálních smluv a dodatků u stávajících zákazníků, skenování a řazení příchozích dodatků.
Příprava podkladů (upomínky, nabídky, prezentace) pro zaměstnance obchodu
Práce v CRM systému
Rozhodně se není čeho bát, víme že začátky jsou těžké, nebudete na to ale sami.
Není to těžká ani stresově náročná práce
Vhodné i pro absolventy
POŽADUJEME:
Min. SŠ vzdělání
Anglický jazyk na komunikativní úrovní podmínkou – denní emaily a telefonáty se zahraničními dodavateli i odběrateli.
Znalost Microsoft Office
Komunikativnost a ochota učit se novým věcem
Dobré organizační schopnosti, analytické myšlení
Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
Praxe na obdobné pozici výhodou
NABÍZÍME:
Individuální přístup vedení a majitele – nejsme korporát, uvítáme inovativní myšlení
Možnost osobního růstu a odborné kvalifikace – co bude potřeba tě naučíme
Karierní růst také – asistentem to jen začíná.
Silné zázemí kolegů a firemní kultura – poradíme, pomůžeme a až se zaučíš, tak Ty pomůžeš nám.
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Pružná pracovní doba
Perspektivní zaměstnání, zázemí a stabilitu rychle rostoucí společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech – u nás víte na čem jste a co čekat.
Stravenkový paušál
Kávovar na pracovišti
První kontakt e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?