- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

NÁPLŇ PRÁCE
Jako podpora obchodního týmu budeš v kontaktu s našimi odběrateli i dodavateli v rámci EU
Tedy ano pravidelná náplň tvé práce bude vyřizování obchodní korespondence.
S tím je spojená i administrativa jako je evidence adresáře, ceníků a přehledů o klientech.
Samozřejmě i zajišťování podkladů pro nabídky, výběrová a poptávková řízení
Správa DMS – vedení aktuálních smluv a dodatků u stávajících zákazníků, skenování a řazení příchozích dodatků.
Příprava podkladů (upomínky, nabídky, prezentace) pro zaměstnance obchodu
Práce v CRM systému
Rozhodně se není čeho bát, víme že začátky jsou těžké, nebudete na to ale sami.
Není to těžká ani stresově náročná práce
Vhodné i pro absolventy
POŽADUJEME:
Min. SŠ vzdělání
Anglický jazyk na komunikativní úrovní podmínkou – denní emaily a telefonáty se zahraničními dodavateli i odběrateli.
Znalost Microsoft Office
Komunikativnost a ochota učit se novým věcem
Dobré organizační schopnosti, analytické myšlení
Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
Praxe na obdobné pozici výhodou
NABÍZÍME:
Individuální přístup vedení a majitele – nejsme korporát, uvítáme inovativní myšlení
Možnost osobního růstu a odborné kvalifikace – co bude potřeba tě naučíme
Karierní růst také – asistentem to jen začíná.
Silné zázemí kolegů a firemní kultura – poradíme, pomůžeme a až se zaučíš, tak Ty pomůžeš nám.
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Pružná pracovní doba
Perspektivní zaměstnání, zázemí a stabilitu rychle rostoucí společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech – u nás víte na čem jste a co čekat.
Stravenkový paušál
Kávovar na pracovišti
První kontakt e-mailem.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.