- 70 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Hlavní třída 121/46, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou (se zkušební dobou). Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: 8:00–16:30 h. Náplň práce: aktivní návštěvy obchodních partnerů (a tak vytváření akviziční činnosti), rozšiřování databáze obchodních partnerů na všech trzích, individuální i skupinová klientela, zodpovědnost za smluvní vztahy s obchodními partnery, vyjednávání a vedení evidence smluv, prezentace všech provozních jednotek společnosti v ČR i v zahraničí, organizace FAM tripů, site-inspections a dalších činností vedoucích k prezentaci hotelů, monitoring konkurence (a tak vytváření aktraktivních obchodních nabídek). Požadujeme: úplné střední odborné vzdělání s maturitou (popř. úplné střední všeobecné vzdělání), prodejní dovednosti, prezentační a komunikační schopnosti, jazykové znalosti (NJ, RJ), znalost práce na PC, dobré vystupování, odpovědnost, flexibilita, praxe v oboru min. 2 roky. Nabízíme: práce v hotelu s celoročním provozem, příjemnou atmosférou, v centru Mariánských Lázní, k základní mzdě jsou vypláceny měsíční odměny, zákonné příplatky za práci v sobotu, v neděli a ve svátek, zaměstnanecké stravování s příspěvkem zaměstnavatele, příspěvek na životní nebo penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání, jazykové kurzy. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 10:00–17:00 h) anebo e-mailem anebo osobně na adrese Hotel Monty, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně (Po-Pá 10:00–17:00 h – personální oddělení).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.