Referent/ka administrativy a podpory staveb

Plzeň
35.000 – 45.000 Kč

Hledáme energickou a komunikativní osobnost s chutí do práce, která posílí náš tým v kanceláři a stane se klíčovou podporou pro naše stavební projekty. Pokud máte chladnou hlavu, umíte se s pohybovat v tabulkách a ráda komunikujete, pak hledáme právě Vás!
Co bude Vaší hlavní náplní práce?

Komplexní administrativní podpora projektového týmu

Příprava a správa dokumentace související se stavebními projekty (smlouvy, objednávky, faktury, protokoly).

Intenzivní práce v programu MS Excel – tvorba přehledů, statistik, sledování výroby, fakturace

Komunikace s klienty a interními kolegy

Správa firemní korespondence a telefonní komunikace.

Zajištění chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, správa schůzek).

Archivace dokumentů.

Případná pomoc s jednoduchými marketingovými aktivitami nebo správou sociálních sítí
Co od Vás očekáváme

Prokazatelná praxe na obdobné administrativní pozici, ideálně přímo ve stavebnictví.

Vysoké komunikační dovednosti, příjemné vystupování a schopnost efektivně jednat s různými typy lidí.
Vysvětlivky viz 2. strana (nebo poslední strana).
Zaškrtnutí platí křížkem i zatržením, oboje má ve formuláři stejný význam.
Dokument je platný od 20.3.2015

Organizační schopnosti, preciznost a důraz na detail.

Samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup.

Schopnost rychle se učit novým věcem a adaptovat se na změny.

Uživatelská znalost dalších programů MS Office (Word, Outlook).

Středoškolské vzdělání.
Výhodou: – práce v konstrukčním a výrobním programu KLAES

Zaměstnanecké výhody: Stravenky

Sídlo firmy

CCL s.r.o.
Budilova 161/15
301 00 Plzeň

IČO: 26411105
Datová schránka: 25au9k3
Další informace:
GPS: 49.746880049369,13.370399074616,
S-JTSK: -822922.11 -1069687.59, RUIAN: 24531171

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

FORMANDL GROUP s.r.o. | FORMANDL GROUP s.r.o. | Skvrňany, Plzeň Skvrňany, Plzeň
  • 25 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Easy Homes Solutions s.r.o. | Easy Homes Solutions s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 8. října
VÁŠ DOMOVNÍK s.r.o. | VÁŠ DOMOVNÍK s.r.o. | Plzeň Plzeň
  • 33 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Plzeň Plzeň
  • 40 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
GO! Express & Logistics, s.r.o. | GO! Express & Logistics, s.r… | Božkov, Plzeň Božkov, Plzeň
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 6. října
Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s. | Hasičská vzájemná pojišťovna,… | Plzeň Plzeň
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
FORMANDL GROUP s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., JCOS s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Lucie Benešová, O2 Czech Republic a.s., FINO Stavby s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Easy Homes Solutions s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., VÁŠ DOMOVNÍK s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Ubbe s. r. o., GO! Express & Logistics, s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., HOFMANN WIZARD s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., BASIC Česká republika, z.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Pedagogický asistent / asistentka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vychovatel / Vychovatelka, Vzdělávací specialista / specialistka, Plánovač / plánovačka výroby, Projektant / Projektantka, Servisní technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přijímací technik / technička, Vedoucí servisu

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Skvrňany, Plzeň, Plzeň, Celá ČR, Božkov, Plzeň, Vnitřní Město, Plzeň, Jižní Předměstí, Plzeň

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?