- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Generální ředitel Správy a údržby silnic Plzeňského kraje, příspěvkové organizace, vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na pozici: ADMINISTRÁTOR VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Platová třída: 10 (v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb.)
Typ pracovního úvazku: HPP, zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Náplň pracovní pozice:
• příprava a realizace veřejných zakázek na stavební práce, dodávky a služby pro potřeby organizace jako centrálního zadavatele v souladu s příslušnými právními předpisy, organizačními normami a řídícími akty organizace a zřizovatele a pravidly poskytovatelů dotací, včetně operačních programů napojených na strukturální fondy Evropské unie, popř. jiného způsobu financování z fondů Evropské unie vč. dalších obdobných zdrojů,
• administrace zadávacích řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
• administrace zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
Co od nového kolegy/ně očekáváme:
• aktivní a pozitivní přístup k práci,
• zájem na osobním rozvoji prostřednictvím školení a dalších projektů organizace,
• pečlivost a spolehlivost,
• profesionální, příjemné a reprezentativní vystupování vně i uvnitř organizace,
• min. střední škola s maturitou,
• trestní bezúhonnost,
• chuť pracovat v týmu i schopnost pracovat samostatně,
• znalost práce na PC (Word, Excel, atd.),
• uvítáme: předchozí zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek, znalost práce s E- ZAK (popř. jiným el. nástrojem), zkušenosti s uveřejňováním formulářů ve Věstníku VZ a Úředním věstníku EU; praktickou znalost spisové služby (Athena popř. jiná),
• cizí jazyk není nutný,
• předchozí praxe s uvedenou problematikou je výhodou, avšak není nezbytně nutné, rádi nového kolegu/kolegyni ve všem zaučíme.
Co nabízíme:
• předpokládaný nástup od 01. 02. 2024, popřípadě dle domluvy
• pružná pracovní doba (povinná část 8:00 – 13:00 hod.),
• adresa výkonu práce – Koterovská 162, 326 00 Plzeň,
• pracovní úvazek bude zprvu uzavřen na dobu určitou v délce trvání 1 roku s předpokladem prodloužení po celou dobu náhrady za mateřskou a rodičovskou dovolenou,
• platové ohodnocení dle zákona č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů platová třída 10 v závislosti na dosaženém vzdělání a praxi, po zkušební době osobní příplatek,
• zajímavé platové ohodnocení – kvalitu práce zohledníme osobním příplatkem a prémiemi,
• podporu v dalším vzdělávání formou akreditovaných školení, seminářů a obdobných odborných aktivit,
• garantované benefity organizace: pět týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, nad rámec dovolené je zde možnost čerpání indispozičního volna v případě potřeby (5 dní ročně),
• více informací o naší organizaci na našich webových stránkách: http://www.suspk.eu/
Písemná přihláška:
ke stažení na stránkách organizace zde: http://www.suspk.eu/o-nas-a/kariera/
K přihlášce prosím připojte: strukturovaný životopis, kopii výpisu z TR (ne starší než 3 měsíce), doporučení od předchozího zaměstnavatele (disponujete-li jím), kopii dokladu o dosaženém vzdělání, případně další dokumenty osvědčující vzdělání či vykonanou praxi Písemnou přihlášku do výběrového řízení je nutné podat nejpozději do 15. 01. 2024.
Přihlášku do výběrového řízení prosím zašlete na e-mail: e-mail přes , v předmětu zprávy uvést „Výběrové řízení – administrátor veřejné zakázky“. Přihlášku v tištěné podobě lze zaslat či osobně donést na naši podatelnu: Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, p.o. Koterovská 162, 326 00 Plzeň
V případě dotazů se můžete písemně obrátit e-mailem na vedoucí právního oddělení a obchodního úseku:
Výběrové řízení bude rozděleno maximálně do dvou kol (podle počtu uchazečů), v případě našeho zájmu Vás budeme po obdržení přihlášky plně informovat o dalším postupu.
Budeme se těšit na Vaše přihlášky a následná setkání.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.