- 35 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
Generální ředitel Správy a údržby silnic Plzeňského kraje, příspěvkové organizace, vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
na pozici: ADMINISTRÁTOR VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
Platová třída: 10 (v souladu s nařízením vlády č.341/2017 Sb.)
Typ pracovního úvazku: HPP, zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
Náplň pracovní pozice:
• příprava a realizace veřejných zakázek na stavební práce, dodávky a služby pro potřeby organizace jako centrálního zadavatele v souladu s příslušnými právními předpisy, organizačními normami a řídícími akty organizace a zřizovatele a pravidly poskytovatelů dotací, včetně operačních programů napojených na strukturální fondy Evropské unie, popř. jiného způsobu financování z fondů Evropské unie vč. dalších obdobných zdrojů,
• administrace zadávacích řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
• administrace zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
Co od nového kolegy/ně očekáváme:
• aktivní a pozitivní přístup k práci,
• zájem na osobním rozvoji prostřednictvím školení a dalších projektů organizace,
• pečlivost a spolehlivost,
• profesionální, příjemné a reprezentativní vystupování vně i uvnitř organizace,
• min. střední škola s maturitou,
• trestní bezúhonnost,
• chuť pracovat v týmu i schopnost pracovat samostatně,
• znalost práce na PC (Word, Excel, atd.),
• uvítáme: předchozí zkušenosti se zadáváním veřejných zakázek, znalost práce s E- ZAK (popř. jiným el. nástrojem), zkušenosti s uveřejňováním formulářů ve Věstníku VZ a Úředním věstníku EU; praktickou znalost spisové služby (Athena popř. jiná),
• cizí jazyk není nutný,
• předchozí praxe s uvedenou problematikou je výhodou, avšak není nezbytně nutné, rádi nového kolegu/kolegyni ve všem zaučíme.
Co nabízíme:
• předpokládaný nástup od 01. 02. 2024, popřípadě dle domluvy
• pružná pracovní doba (povinná část 8:00 – 13:00 hod.),
• adresa výkonu práce – Koterovská 162, 326 00 Plzeň,
• pracovní úvazek bude zprvu uzavřen na dobu určitou v délce trvání 1 roku s předpokladem prodloužení po celou dobu náhrady za mateřskou a rodičovskou dovolenou,
• platové ohodnocení dle zákona č. 262/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů platová třída 10 v závislosti na dosaženém vzdělání a praxi, po zkušební době osobní příplatek,
• zajímavé platové ohodnocení – kvalitu práce zohledníme osobním příplatkem a prémiemi,
• podporu v dalším vzdělávání formou akreditovaných školení, seminářů a obdobných odborných aktivit,
• garantované benefity organizace: pět týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění, nad rámec dovolené je zde možnost čerpání indispozičního volna v případě potřeby (5 dní ročně),
• více informací o naší organizaci na našich webových stránkách: http://www.suspk.eu/
Písemná přihláška:
ke stažení na stránkách organizace zde: http://www.suspk.eu/o-nas-a/kariera/
K přihlášce prosím připojte: strukturovaný životopis, kopii výpisu z TR (ne starší než 3 měsíce), doporučení od předchozího zaměstnavatele (disponujete-li jím), kopii dokladu o dosaženém vzdělání, případně další dokumenty osvědčující vzdělání či vykonanou praxi Písemnou přihlášku do výběrového řízení je nutné podat nejpozději do 15. 01. 2024.
Přihlášku do výběrového řízení prosím zašlete na e-mail: e-mail přes , v předmětu zprávy uvést „Výběrové řízení – administrátor veřejné zakázky“. Přihlášku v tištěné podobě lze zaslat či osobně donést na naši podatelnu: Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, p.o. Koterovská 162, 326 00 Plzeň
V případě dotazů se můžete písemně obrátit e-mailem na vedoucí právního oddělení a obchodního úseku:
Výběrové řízení bude rozděleno maximálně do dvou kol (podle počtu uchazečů), v případě našeho zájmu Vás budeme po obdržení přihlášky plně informovat o dalším postupu.
Budeme se těšit na Vaše přihlášky a následná setkání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?