- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
ASISTENT/KA VEDOUCÍ SKLADU
POŽADUJEME: aktivní přístup k práci, umění jednat s lidmi, bezúhonnost, spolehlivost, samostatnost, zručnost, práce na PC
NÁPLŇ PRÁCE: fyzický příjem polotovarů a hotového zboží, vystavení a předání všech dokladů k dodávce vedoucí skladu, kvalitativní a kvantitativní kontrola přijatého zboží dle Směrnice příjem a expedice skladového hospodářství, kontrola počtu dodaných kusů dle dokladů, balení výrobků, označování výrobků, provádění drobných úprav zboží ( čištění, žehlení, párání apod), příprava expedic dle pokynů vedoucí skladu, expedice zboží dle prodejních objednávek, příp. dle zadání vedoucí skladu, balení zboží dle zadání objednávek zákazníků a pokynů vedoucí skladu, příprava zboží na předání přepravci, označení balíků (polepy, kartony), další pomocné expediční práce dle požadavků vedoucí skladu, plnění dalších úkolů zadaných vedoucí skladu, dohled a kontrola práce brigádnic, fyzická evidence a kontrola obalových materiálů pro výrobní zakázky (krabice, sáčky, izolepy, taška apod.) dle zadání a pokynů vedoucí skladu, vedení evidence obalů pro potřeby výkaznictví EKO-KOM, fyzické provádění řádných i mimořádných inventur dle firemního harmonogramu a pokynů vedoucí skladu, odpovědnost za úklid a pořádek v expedičním skladu, zastupitelnost za vedoucího skladu (příjem, výdej, dodací listy)
NABÍZÍME: zajímavou, různorodou práci, zázemí stabilní české společnosti, přátelské týmové prostředí, zaměstnanecké výhody, motivační mzdové ohodnocení, příspěvek na penzijní připojištění, na dopravu
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky Po-Pá 9:00–15:00 hod paní Jana Žídková, tel. zobrazit tel. číslo , popř. e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?