- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

ASISTENT/KA VEDOUCÍ SKLADU
POŽADUJEME: aktivní přístup k práci, umění jednat s lidmi, bezúhonnost, spolehlivost, samostatnost, zručnost, práce na PC
NÁPLŇ PRÁCE: fyzický příjem polotovarů a hotového zboží, vystavení a předání všech dokladů k dodávce vedoucí skladu, kvalitativní a kvantitativní kontrola přijatého zboží dle Směrnice příjem a expedice skladového hospodářství, kontrola počtu dodaných kusů dle dokladů, balení výrobků, označování výrobků, provádění drobných úprav zboží ( čištění, žehlení, párání apod), příprava expedic dle pokynů vedoucí skladu, expedice zboží dle prodejních objednávek, příp. dle zadání vedoucí skladu, balení zboží dle zadání objednávek zákazníků a pokynů vedoucí skladu, příprava zboží na předání přepravci, označení balíků (polepy, kartony), další pomocné expediční práce dle požadavků vedoucí skladu, plnění dalších úkolů zadaných vedoucí skladu, dohled a kontrola práce brigádnic, fyzická evidence a kontrola obalových materiálů pro výrobní zakázky (krabice, sáčky, izolepy, taška apod.) dle zadání a pokynů vedoucí skladu, vedení evidence obalů pro potřeby výkaznictví EKO-KOM, fyzické provádění řádných i mimořádných inventur dle firemního harmonogramu a pokynů vedoucí skladu, odpovědnost za úklid a pořádek v expedičním skladu, zastupitelnost za vedoucího skladu (příjem, výdej, dodací listy)
NABÍZÍME: zajímavou, různorodou práci, zázemí stabilní české společnosti, přátelské týmové prostředí, zaměstnanecké výhody, motivační mzdové ohodnocení, příspěvek na penzijní připojištění, na dopravu
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky Po-Pá 9:00–15:00 hod paní Jana Žídková, tel. zobrazit tel. číslo , popř. e-mail: e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.