- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Povolování záměrů dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek a další činnosti s tím související.
Ve správním řízení projednává přestupky proti stavebnímu zákonu.
Předpoklady: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH)
Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu.
Výhodou je:
Ukončené vysokoškolské vzdělání nejméně v magisterském
studijním programu v oboru právo na vysoké škole v České republice (§ 111 odst. 1 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich).
Praxe ve veřejné správě.
Praxe v projektové či jiné stavební činnosti.
Orientace v územně plánovací dokumentaci.
Úspěšné vykonání zkoušky k prokázání zvláštní odborné
způsobilosti pro správní činnost na úseku stavebního řádu.
Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).
Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně
písemným testem.
Místo a způsob podání přihlášky a ostatních dokumentů::
V případě doručení přihlášky osobně nebo prostřednictvím pošty je nutno přihlášku spolu s přílohami podat v obálce zřetelně označené
nápisem „ Výběrové řízení na úředníka stavebního úřadu“
PŘIHLÁŠKU SPOLU S PŘÍLOHAMI DORUČTE:
osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov,
e – mailem na: e-mail přes ,
poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, a nebo do datové schránky ID 6xmbrxu
A TO NEJPOZDĚJI DO 10.07.2025
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu.
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS.
tel: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?