- 31 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme SMERO velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Právě teď hledáme zodpovědného člověka, který dokáže včas a s úsměvem přivézt kancelářské potřeby jejich novým majitelům ve Středočeském kraji a na Vysočině.
Nástup je možný ihned. Vhodné i pro OZP/OZZ.
Co budete dělat:
Pracovní den začnete v 6:00 u skladu, kde si do auta naložíte zboží.
Pak vás čeká závoz k prvnímu zákazníkovi a dalším podle naplánované trasy .
Vyložení zboží a komunikace se zákazníkem je nejdůležitějším bodem práce řidiče ve SMERU – naše motto je: „Včas a s úsměvem.“
Jaký je náš ideální řidič:
Má řidičský průkaz skupiny B a základní znalost PC.
Je stejně spolehlivý a zodpovědný jako ostatní SMERáci.
Umí komunikovat se zákazníky.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
především dlouhodobou spolupráci na plný úvazek, mzdu dostanete vždy včas, stravenky.
Po zkušební době od nás dostanete také MultiSport Benefit, tedy permanentku do sportovišť po celé republice. Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží. Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Životopis zašlete na e-mail e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.