- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: Hledáte stabilní práci z pohodlí kanceláře? Jste na správném místě! Rodinná energie a.s., je malá, ryze česká, dynamická společnost přijmeme zaměstnance na pozici asistent administrativy, Popis pracovní činnosti: správa a archivace smluv, důkladná kontrola nových smluv, zadávání do systému, práce na PC, verifikace zadaných smluv (MS Office, interní databáze), vynikající znalost zejména Excel, práce s e-mailem, příprava pošty a administrativních podkladů
DALŠÍ POŽADAVKY: Co od Vás očekáváme? Dynamického, komunikativního a spolehlivého ducha, pracovníka, který se bude rád učit novým věcem, rád pracuje v kolektivu. Samostatnost, asertivitu, zodpovědnost, schopnost pracovat samostatně, ale být týmovým hráčem.
NABÍZÍME: peněžní stravenky, telefon, kariérní růst a možnost sebezdokonalování, HPP na dobu neurčitou, odborné zaškolení v perspektivním oboru, dynamický přátelský kolektiv
KONTAKT: osobně v sídle společnosti, e-mailem, telefonicky 7:30–17 hod



