- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Starosta města Milevska vyhlašuje podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na obsazení místa
„REFERENT ODBORU REGIONÁLNÍHO ROZVOJE“
Platové zařazení: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(21.260 – 31.240 Kč podle délky započitatelné praxe + příslušné příplatky)
Druh práce: zajišťování správních činností na úseku obecného stavebního úřadu (činnost na úseku územního rozhodování a stavebního řádu).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti uvedené na www.milevsko-mesto.cz.
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas subjektu údajů se zpracováním osobních údajů
(vzor souhlasu zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz)
Pracovní poměr: doba neurčitá
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 20.09.2021 (pondělí) do 11,00 hod.
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent odboru regionálního rozvoje“ do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Jaroslav Bolek, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Starosta města Milevska si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?