- Plný úvazek

Kompletní vedení účetnictví a daňové evidence vč. mezd, zaúčtování faktur přijatých, vystavování a zaúčtování faktur vydaných, účtování pokladních dokladů, účtování bankovních výpisů, vyhotovování přiznání DPH a kontrolního hlášení, silniční daně, daně z nemovitostí, daně z nabytí nemovitých věcí, kontrola salda pohledávek a závazků, zpracování cestovních náhrad tuzemských i zahraničních, sestavení rozvahy a výsledovky, sestavení „Přílohy“ k roční závěrce, spolupráce s auditorem a daňovým poradcem, komunikace s FÚ, OSSZ a zdravotními pojišťovnami, zúčtování dotací a půjček ze SFŽP, MMR apod., zajišťování a kompletace účetních podkladů pro čerpání dotací, dohled nad zajištěním včasného splácení úvěrů a půjček v požadované výši a správném termínu, výpočet úroků z půjček, spolupráce při tvorbě finančního plánu a jeho vyhodnocení, spolupráce při tvorbě plánu HV a jeho vyhodnocení, účtování o navýšení ZJ společnosti, tvorba konsolidované účetní závěrky, kterou požaduje MF. Řízení dvou podřízených pracovních pozic.
Požadavky na výkon pracovní činnosti:
Hledáme zájemce, který by se rád uplatnil v komplexní činnosti podnikového ekonoma, účetního, manažera a personalisty v jedné osobě. Hledáme zájemce s vysokoškolským vzděláním v ekonomickém směru s délkou prokazatelné praxe min. 3 roky nebo středoškolským vzdělaním v ekonomickém směru s délkou prokazatelné praxe min. 7 let. Hledáme zájemce s vyzrálou osobností s obecnou znalostí odborné problematiky v rozsahu působnosti zastávané pozice. Nutná je zkušenost práce v ekonomickém systému POHODA. Nutné jsou komunikativní schopnosti, znalost programu EXCEL, WORD, POWER POINT na běžné úrovni. Trestní bezúhonnost.
Výhody: nadstandardní platové ohodnocení odpovídající odpovědné pracovní pozici, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, 5 dní dovolené navíc.
Pracovní doba pohyblivá, pevná část je od 8 do 14:00 hod.
Povinné přílohy k přihlášce:
Kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech v návaznosti na požadavky na výkon funkce, kde bude dále uvedeno jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, kontaktní adresa, telefonní spojení, emailová adresa, nejlépe i fotografie, datum a podpis;
Scan výpisu z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce);
Motivační dopis.
Přihlášky k výběrovému řízení, které budou obsahovat všechny požadované informace a přílohy je možno zasílat elektronicky na email: , a to nejpozději do 20. 11. 2019 do 10:00 hod. K výběrovému řízení budou přijaty pouze v termínu doručené přihlášky. VHZ Šumperk, a.s. si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče a výběrové řízení kdykoliv bez udání důvodu zrušit. Bližší info. na tel zobrazit tel. číslo (M. Budiš).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?