- Svitavy
- Česká spořitelna, a.s.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Svitavy Zobrazit na mapě |
Firma | Město Svitavy |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Úředník / Úřednice |
Hrubá mzda | 24.100 – 31.240 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
DALŠÍ POŽADAVKY: vysokoškolské vzdělání v oboru informatika nebo vyšší odborné vzdělání v oboru informatika, základní orientace a znalosti z oboru geoinformatiky a kartografie, základní znalosti principů programování (zejména webových mapových aplikací) výhodou, koncepční, analytické myšlení, znalost základních právních předpisů na úseku územního plánování a stavebního řádu, dobrá místní znalost města Svitavy a správního obvodu města Svitavy, dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování a flexibilita
NABÍZÍME: po zkušební době může být poskytnut osobní příplatek, podpora profesního rozvoje, systém dalšího vzdělávání, příspěvek na stravování, 200 hodin dovolené, příspěvky na penzijní nebo životní připojištění, indispoziční volno, další benefity v systému Cafeterie. Předpokládaný nástup od 1.9.2022 nebo dle dohody.
KONTAKT: Obálku s přihláškou a dalšími náležitostmi je možné předat osobně na podatelně MěÚ Svitavy, Dvořákova 3. Obálku označte zřetelným textem – „Personální útvar, Neotevírat – výběrové řízení – GIS“. Přihlášky je také možné podávat poštou na adresu Město Svitavy, personální útvar, T. G. Masaryka 5/35, opět v obálce označené – „Neotevírat – výběrové řízení – GIS“. Uzávěrka pro podání přihlášek je 8.července 2022, více informací o podmínkách na úřední desce města Svitavy – výběrová řízení na volná pracovní místa.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.
Ukážeme vám, kdy máte nárok na placenou a kdy na neplacenou přestávku. V jakých případech vás zaměstnavatel může povolat do práce i v době vašeho zákonného volna. Vše si vysvětlíme na konkrétních případech přestávek u různě dlouhých směn.
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.
Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.
Trainee program, neboli výcvikový program, je vhodný pro studenty posledních ročníků nebo absolventy středních či vysokých škol. Společnost, která trainee program vypíše, si vybírá špičkové studenty či absolventy, ze kterých chce vychovat své budoucí talenty.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje