- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Zaměstnanec zajišťuje: Zpracování podkladů dle požadavků výrobního ředitele, administrativa spojená s náborem nových zaměstnanců, nákup obalového materiálu, skladová evidence externího skladu, komunikace s rakouskou centrálou, zajišťování firemních akcí, zástup exportního manažera.
Požadujeme: Min. SŠ s maturitou, znalost NJ slovem a písmem (B2), znalost MS Office, samostatnost, flexibilitu a zodpovědnost.
Po zapracování – Nadstandardní platové ohodnocení, mimořádné odměny na letní dovolenou a Vánoce, příplatek na stravování a dojíždění, příspěvek na důchodové připojištění, věrnostní odměna, měsíční poukázka FlexiPass, 2 dny zdravotního volna navíc, pracovní místo v Sušici.
Způsob prvního kontaktu: e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.