- 60 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek

O nás:
Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu!
Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz.
Co bude náplní Vaší práce?
• Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli
• Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob
• Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodavatelů až na náš sklad
• Aktualizace prodejních cen: Budete zajišťovat aktualizaci prodejních cen u stávajících a nových produktů na základě firemní strategie
• Podpora při zalistování produktů: Budete připravovat podklady k zalistování nových produktů do naší nabídky
• Správa velkoobchodních ceníků: Budete aktualizovat naše velkoobchodní ceníky pro naše B2B partnery
• Vylepšování internetových obchodů: Pomůžete nám s vylepšováním našich internetových obchodů, aby byly co nejlepší pro naše zákazníky
Co od Vás očekáváme?
• Pozitivní přístup a obchodní duch: Nadšení, příjemné vystupování a silná obchodní orientace
• Komunikační dovednosti: Výborné komunikační a písemné dovednosti v českém jazyce, znalost anglického jazyka výhodou
• Pokročilé znalosti práce na PC: Schopnost rychlého dohledání informací na internetu/v katalogu/návodu a znalost programů MS Office (Word, Excel) ⇒ dovednost využívat funkce a vzorce (např. SVYHLEDAT, výpočet obrátky a marže, kontingenční tabulky)
• Týmový hráč a samostatnost: Schopnost efektivně pracovat v týmu i samostatně
• Organizační a analytické schopnosti: Vynikající schopnost organizace, logického myšlení a dovednost analyzovat a řešit problémy
• Schopnost adaptace a učenlivost: Schopnost učit se novým věcem a přizpůsobit se vyššímu pracovnímu nasazení
• Osobní vlastnosti: Zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, flexibilita, kreativita, loajalita
• Zkušenosti v oboru: Ideálně již zkušenosti s obdobnou pracovní pozicí v internetovém obchodě
Co Vám nabízíme?
• Atraktivní finanční ohodnocení: Práci na HPP se mzdou od 30 000 Kč, včetně odměn a bonusů (dle dohody, zkušeností a praxe)
• Dovolená a sick days: 20 dní zasloužené dovolené a navíc 3 dny sick days pro případ nenadálé nemoci (po prvním odpracovaném roce nabízíme 23 dní dovolené a 3 dny sickdays)
• Mimořádné odměny: Odměňujeme vaše pracovní i životní jubilea a potěšíme Vás také vánočním bonusem
• Firemní akce a teambuilding: Budujeme skvělý tým a utužujeme vztahy na pravidelných firemních akcích (týmové večeře, letní grilování, vánoční večírek)
• Výrazné slevy na firemní produkty: Poskytujeme zaměstnanecké slevy na naše produkty
• Možnost kariérního růstu: Pro talentované a ambiciózní zaměstnance nabízíme příležitosti k profesnímu rozvoji a kariérnímu postupu
• Profesní rozvoj: Postaráme se o rozvoj vašich odborných znalostí a dovedností prostřednictvím individuálních školení
• Zázemí sta
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?