- 60 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek

Zajímáte se o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly? Pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech? Řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace se zákazníky nebo dodavateli? Máte rádi výzvy a jste odhodlaní přinést své zkušenosti do našeho týmu a přispět k úspěchu našich projektů?
Pak hledáme právě vás a rádi bychom vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu!
Jsme TOP na trhu chovatelských potřeb pro drůbež, ale nabízíme také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, podívejte se sami například do našeho internetového obchodu www.bravson.cz.
Co Vás čeká v naší firmě?
Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli
Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a budete tvořit objednávky zásob
Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodavatelů až na náš sklad
Budete zajišťovat aktualizaci prodejní cen u stávajících a nových produktů na základě firemní strategie
Budete připravovat pro ostatní kolegy podklady k zalistování nových produktů do naší nabídky
Budete aktualizovat naše velkoobchodní ceníky pro naše B2B partnery
Pomůžete nám s vylepšováním našich internetových obchodů, aby byly co nejlepší pro naše zákazníky
Co od Vás očekáváme:
Pozitivní přístup, příjemné vystupování a hlavně obchodního ducha
Výborné komunikační a písemné dovednosti v českém jazyce, znalost anglického jazyka výhodou
Pokročilé znalosti práce na PC v programech MS Office Word/Excel
(Znáte funkci Svyhledat, dokážete si spočítat vzorečkem obrátku a marži a víte co je kontingenční tabulka?)
Týmový hráč/ka, který/á dokáže také pracovat samostatně
Organizační schopnosti, logické myšlení, schopnost analyzovat a vyřešit problém
Schopnost učit se novým věcem a přizpůsobit se vyššímu pracovnímu nasazení
Zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, flexibilita, kreativita, loajalita
Ideálně již zkušenosti s obdobnou pracovní pozicí v internetovém obchodě
Co Vám nabídneme?
Mzdu odpovídající znalostem a praxi uchazeče/ky
Zajímavou a různorodou práci na HPP, která není stereotypní
Individuální podporu profesního růstu
Zázemí stabilní rodinné firmy, která patří mezi lídry svého oboru
Slevu na naše firemní výrobky, abyste mohl/a využít kvalitu za výhodnou cenu
Zaujala Vás pracovní nabídka a splňujete naše představy, zašlete nám profesní životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?