- Plný úvazek

Kontaktní osoba: personální úsek – Dagmar Suchánková, budova „A“ MěÚ Hlučín, 2.poschodí, dveře č. 209, tel. zobrazit tel. číslo .
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. Státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.
Požadovaná kvalifikace: minimálně středoškolské vzdělání nejlépe technického nebo ekonomického směru.
Charakteristika činnosti:
Komplexní zajišťování správy majetku obce, jeho nabývání, pronájem, pacht, zastavování, prodej a jiné formy disponování s tímto majetkem (zřizování věcných břemen, udělování souhlasů vlastníka nemovitostí atd.). Zajišťování podkladů pro uzavření smluv. Provádění šetření v terénu a provádění kontroly na úseku hospodaření s majetkem města. Příprava podkladů pro zveřejňování záměrů města nakládat s nemovitým majetkem dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů. Zpracovávání materiálu pro jednání vedení MěÚ, rady města a zastupitelstva města.
Předpokládaný nástup: dohodou, nejlépe ihned.
Platové zařazení: 9. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ č. 8/2023“. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete nebo doručte osobně na adresu:
Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín.
Výběrové řízení se bude konat dne 27.11.2023.od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Pozvánky na výběrové řízení nebudou zasílány, uchazeči budou kontaktováni telefonicky.
UPOZORNĚNÍ :
UCHAZEČI, KTEŘÍ NEBUDOU VYBRÁNI V SI MOHOU VYZVEDNOUT MATERIÁLY ZASLANÉ K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ NA ÚSEKU CZECHPOINT MĚÚ V PŘÍZEMÍ BUDOVY „C“ MĚÚ HLUČÍN DO DNE 31.1.2024.
PO TOMTO DATU BUDOU NEVYZVEDNUTÉ MATERIÁLY SKARTOVÁNY.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?