- 20 000 – 26 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Náplň: příjem a zpracování objednávek, plánování výroby, komunikace se zákazníky a ostatními odděleními společnosti.
Požadavky: nástup od 1.12.2017 (příp.dle dohody), praxe na obdobné pozici výhodou, dobrá uživatelská znalost PC, logické uvažování, komunikativnost, preciznost, samostatnost, organizační schopnosti, orientace v grafických programech výhodou (Corel Draw, Adobe Ilustrator, apod.).
Nabízíme: pracovní poměr na dobu neurčitou, nástupní mzda 18.000Kč, stabilní zaměstnání, časová flexibilita.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na penzijní připojištění.
Kontakt emailem, telefonicky 8–14 hod.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.