- Mladá Boleslav
- ARAMARK, s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Prvotní kontakt:
e-mail: e-mail přes
Náplň práce:
- Hlavní náplní práce je evidence zakázek a jejich správa. Zadávání zakázek, objednávek a vytváření nabídek v softwaru „Helios“
- Administrativní podpora firmy.
- Organizace a přehled o aktivitách firmy.
- Vyřizování telefonických hovorů a pošty.
- Plánování a organizace porad.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání.
- Min. základy znalostí AJ/NJ, pokročilá znalost je výhodou.
- Znalost práce s PC, především Microsoft Office.
- Dobré organizační schopnosti, zodpovědnost a logické uvažování.
- Komunikativnost, samostatnost, pozitivní přístup a svědomitost.
- Ochotu učit se nové dovednosti.
Nabízíme:
- Zajímavé finanční ohodnocení, prémie, příspěvek na stravování, jazykové kurzy, školení, příspěvek na pojištění, jednosměnný provoz