- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Pracoviště: České Budějovice, Jihočeský kraj.
Minimální vzdělání: vysokoškolské vzdělání v oblasti integrovaného záchranného systému, krizového řízení, ochrany obyvatelstva či jiném příbuzném oboru.
Základní měsíční plat při nástupu: 23 390,– – 34 370 Kč (10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb., v platném znění- dle započitatelné praxe).
Nástup: dohodou.
Náplň pracovní pozice: součinnost při zpracování dokumentace ZZS Jihočeského kraje k řešení mimořádných událostí, mimořádných událostí s hromadným postižením osob a krizových situací a její implementace do praxe; zpracování a vyhodnocení analýzy sil a prostředků ZZS Jihočeského kraje k zajištění traumatologické, havarijní a krizové připravenosti, včetně analýzy zpracované dokumentace a metodiky řešení mimořádných událostí, mimořádných událostí s hromadným postižením osob a krizových situací; zastupování ZZS Jihočeského kraje při přípravě, realizaci a vyhodnocení taktických cvičení složek IZS, prověřovacích cvičení, cvičení orgánů krizového řízení a instrukčně metodických zaměstnání v rámci zvyšování a ověřování připravenosti ZZS Jihočeského kraje na řešení mimořádných událostí, mimořádných událostí s hromadným postižením osob a krizových situací ve spolupráci s dalšími složkami IZS; organizace, realizace a vyhodnocení odborné přípravy a dalších forem vzdělávání zaměstnanců ZZS Jihočeského kraje v oblasti teoreticko-praktické přípravy na řešení mimořádných událostí, mimořádných událostí s hromadným postižením osob a krizových situací, přičemž spolupracuje s dalšími organizačními články ZZS Jihočeského kraje; zajišťování administrativních činností spojených s činností Pracoviště krizové připravenosti ZZS Jihočeského kraje.
Požadujeme: vzdělání nebo praxe v oblasti přednemocniční neodkladné péče nebo krizového řízení výhodou; znalost a orientace v právních předpisech z oblasti IZS, krizového řízení a ochrany obyvatelstva; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), sk. C výhodou; uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, MS Powerpoint, MS Outlook); samostatnost, dobré organizační a komunikační vlastnosti, rozhodnost, spolehlivost, schopnost vedení malého kolektivu, inovativní myšlení; trestní bezúhonnost; zájem o další odborné vzdělávání a profesní rozvoj.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, dotované stravenky, příspěvek na penzijní spoření nebo na životní pojištění, poukázky na volnočasové aktivity; podporu v odborném vzdělávání a profesním rozvoji; služební mobilní telefon, služební notebook.
Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení, zašlete do 15.2.2023 přihlášku obsahující:
doprovodný (motivační) dopis a strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe,
kopii dokladů o dosaženém vzdělání a absolvovaných kurzech,
souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely výběrového řízení, viz. text:
„Souhlasím, aby Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje zpracovávala mé osobní údaje pro účely získání zaměstnání v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679., o ochraně osobních údajů, a to až do odvolání písemnou formou.“
na adresu: Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje
personální oddělení
Ing. Marcela Kubešová
B. Němcové 1931/6
370 01 České Budějovice
nebo na e-mail: , kontaktní telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?