- 48 000 – 86 000 Kč
- Plný úvazek
Jaká jsme společnost?
Naše společnost se zabývá prodejem všech možných typů židlí, se specializací na kancelářské židle.
V Česku jsme jedničkou v prodeji kancelářských židlí. Působíme již od roku 1995.
Jsme autorizovaní prodejci od většiny výrobců v České republice + prodáváme produkty pod značkou DXRACER, MERCURY. Dovážíme zboží ze zahraničí a prodáváme jej také i prostřednictvím velkých eshopů + máme vlastní velkoobchodní sit prodejců.
Naše nabídka nemá konkurenci co se týče šíře sortimentu.
Co bude Vaší náplní práce ?
. objednávání přepravy
· příjem, kontrola a zpracování nově příchozích objednávek
· řešení případných problémů a nesrovnalostí , Řešení změn v objednávkách
· práce v eshopu a jeho administračním rozhraní, práce v účetním systému Money S4
. komunikace s dopravci dodavateli a zákazníky ( e-mail / tel. ) .
. řešení změn v objednávkách
. komunikace mezi jednotlivými odděleními a prodejnami
. samostatné řešení aktuálních úkolů
Co Vám nabízíme ?
· práci na plný pracovní úvazek
. zaškolení, abyste se co nejdříve cítili jako ryba ve vodě
· zaměstnanecké slevy na naše produkty
. stravenkový paušál
. 25 dnů dovolené
. přesčasy jsou propláceny s příplatek a nepropadají u nás
. skvělý tým kolegů
Co požadujeme:
. minimálně středoškolské vzdělání dokončené maturitní zkouškou
. ovládání práce na PC
. výborná znalost češtiny slovem i písmem
. pečlivost
. dobré vyjednávací, komunikační a vyjadřovací schopnosti
. prozákaznický přístup
· znalost s fakturací výhodou
První kontakt: emailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?