- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pro zařazení do výběrového řízení je nutné zaslat životopis s uvedením Vašeho vzdělání a dosavadní praxe na obdobné pozici na email: e-mail přes
Kontaktní osoba Ing. Zuzana Kovaříková, tel. zobrazit tel. číslo (volat 8:00–14:30), e-mail: e-mail přes
Pracoviště: Klenovice na Hané. Pracovní doba: 7:00 – 15:30 hod
Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání (výhodou, nikoliv podmínkou), praxe na pozici asistenta/asistentky či obdobné pozici na výrobním nebo obchodním oddělení společnosti výhodou, znalost programu Pohoda výhodou – každodenní práce, znalost MS Office (zejména excel a word: pokročilá úroveň), alespoň základní znalost anglického jazyka, hlavně pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail (to je pro nás důležité), schopnost dotahovat věci do konce, odolnost vůči stresu
Náplň práce: administrativní podpora výrobního a částečně obchodního oddělení (reporty, dílčí evidence, administrativa), zpracování příjemek a výdejek v ekonomickém software Pohoda (komunikace s obchodními partnery), komunikace s orgány státní správy (pochůzky po úřadech), zajištění evidence bezpečnosti práce a požární ochrany, objednávky režijního materiálu, pracovních oděvů, pružné řešení požadavků výrobního oddělení
Nabízíme: služební notebook, telefon, práci ve stabilní společnosti, příspěvek na dojíždění, příspěvky na obědy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?