- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Pro zařazení do výběrového řízení je nutné zaslat životopis s uvedením Vašeho vzdělání a dosavadní praxe na obdobné pozici na email: e-mail přes
Kontaktní osoba Ing. Zuzana Kovaříková, tel. zobrazit tel. číslo (volat 8:00–14:30), e-mail: e-mail přes
Pracoviště: Klenovice na Hané. Pracovní doba: 7:00 – 15:30 hod
Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání (výhodou, nikoliv podmínkou), praxe na pozici asistenta/asistentky či obdobné pozici na výrobním nebo obchodním oddělení společnosti výhodou, znalost programu Pohoda výhodou – každodenní práce, znalost MS Office (zejména excel a word: pokročilá úroveň), alespoň základní znalost anglického jazyka, hlavně pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail (to je pro nás důležité), schopnost dotahovat věci do konce, odolnost vůči stresu
Náplň práce: administrativní podpora výrobního a částečně obchodního oddělení (reporty, dílčí evidence, administrativa), zpracování příjemek a výdejek v ekonomickém software Pohoda (komunikace s obchodními partnery), komunikace s orgány státní správy (pochůzky po úřadech), zajištění evidence bezpečnosti práce a požární ochrany, objednávky režijního materiálu, pracovních oděvů, pružné řešení požadavků výrobního oddělení
Nabízíme: služební notebook, telefon, práci ve stabilní společnosti, příspěvek na dojíždění, příspěvky na obědy



