- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Co je náplní této pozice?
Aktivní osobní a telefonický kontakt za účelem vymáhání pohledávek společnosti.
Projednávání postupu řešení úhrady pohledávek se zákazníky v prodlení.
Řešení dotazů a požadavků zákazníků ze svěřeného portfolia.
Provádění záznamů o jednotlivých dohodách a návštěvách v informačním systému.
Kontrola plateb dle stanovených dohod.
Další administrativní činnosti spojené se správou pohledávek.
Budovat dobré jméno společnosti v souladu s Etickým kodexem, pravidly a hodnotami společnosti.
Co od tebe očekáváme?
SŠ vzdělání s maturitou.
Vynikající komunikační dovednosti
Vynikající vyjednávací schopnosti.
Pečlivost, přesnost, svědomitost, asertivní i empatické jednání.
PC dovednosti (excel – jednoduché reporty, práce s interními aplikacemi
Řidičský průkaz – aktivní řidič
Schopnost organizovat efektivně svůj čas.
Ochotu cestovat v rámci Zlínského a Olomouckého kraje, místem výkonu práce je Olomouc
Proč do toho jít?
Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým – po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolení, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem.
Ke své každodenní komunikaci budeš mít svěřený mobilní telefon a tablet; služební auto budeš moci využívat i pro soukromé účely.
Motivující ohodnocení – budeš mít možnost ovlivnit svým výkonem výši bonusu (podmínky jsou transparentní a cíle realistické); zároveň budeš mít každý měsíc jistotu fixní mzdy, která bude sjednaná ve Tvé pracovní smlouvě.
Možnost být součástí přátelského, otevřeného a soutěživého týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a vlastního řízení času.
Další benefity: 28 dní dovolené, 2 sick days, čaj a kávu na pracovišti, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, stravenky, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, a mnoho dalšího formou Cafeterie.
Kontakt emailem nebo telefonicky.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.