Účetní/administrativní pracovník (m/ž)

Čeradice
25.000 – 50.000 Kč

Pracovní poměr: na dobu určitou 1 roku s možným prodloužením, se zkušební dobou 4 měsíce
Náplň práce: – komplexní vedení úcčetnictví obce, rozpocčtu obce včetně rozpocčtových opatření

  • úcčtování a vedení pokladny, zajišťování platebního styku s bankou, fakturace. Vedení samostatné účetní evidence při čerpání dotací, evidence majetku, závazků a pohledávek obce , příprava podkladu? pro inventarizaci majetku, příprava auditu, komunikace s auditory, kontrolní hlášení, personalistika, zpracování podkladů pro mzdy, zpracování výkazů obce a jejich odeslání na KÚ, zpracování závěrečného účtu obce
  • zajišťování výkonu státní správy a samosprávy
  • agenda spisové služby, agenda došlých a vydaných faktur, evidence obyvatel, agenda voleb, vidimace a legalizace, zprostředkování služeb CzechPointu
  • zajištění elektronického bankovnictví obce
  • výkon jiných prací potřebných k chodu OÚ (úřední deska, obsluha webu, rozhlas obce, a další)
  • příprava podkladů pro starostu, a další přidělené úkoly starostou obce,

Požadavky:

  • minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického směru bezúhonnost
  • fyzická osoba, která je státním občanem ČR
  • vysoká míra osobní odpovědnosti a pečlivosti, samostatnosti a komunikativních schopností
  • organizační schopnosti a aktivní přístup
  • flexibilita, dobrá znalost práce s PC, výhodou znalost programu KEO 4, řidičský průkaz skupiny B
  • znalost podvojného účetnictví, účetnictví územních samospráv/obcí .Výhodou: zkouška zvláštní odborné způsobilosti (povinnost složit zkoušku v termínu do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru), znalost právních předpisů z oblasti veřejné správy, znalost zákonů souvisejících s výkonem činnosti( hlavně zákon o účetnictví, obcích a rozpočtových pravidlech územních celků, daňových předpisů, pracovně-právních předpisů a správního řádu), znalost programu KEO 4

Nabízíme: Zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, s ohledem na odborného vzdělání a délku uznané praxe)

  • Osobní příplatek. Po zapracování pracovní poměr na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené. Průběžné vzdělávání. Příspěvek na stravování
  • Možnost občasné práce z domu

Požadované doklady a povinné náležitosti přihlášky o výběrové řízení: Písemná přihláška, strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností se zaměřením na informace ve vztahu k požadovaným znalostem a dovednostem, čestné prohlášení, že uchazeč nemá záznam v Rejstříku trestů (výpis bude požadován až v případě přijetí uchazeče do pracovního poměru, a to před podpisem pracovní smlouvy), úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Místo, způsob a lhůta pro doručení přihlášky

  • Přihlášky do výběrového řízení budou přijímány na adrese Obec Čeradice, Čeradice 25, 43801, k rukám starostky, Kláry Štěpánová, a to v zalepené obálce na přední straně označené „Neotevírat: Výběrové řízení – OÚ Čeradice“.
  • Další možnost příjmu přihlášek je na oficiálním mailu podatelny Odpovědět na inzerát, nebo datovou schránkou grhaqpp , vždy s předmětem výběrové řízení
  • Přihlášky s povinnými náležitostmi zasílejte včetně všech požadovaných příloh. Bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta do dalšího hodnocení. Přihláška musí být doručena na jednu z výše uvedených adres nejpozději do 10. prosince 2025 do 16:30 hodin. Kontaktní osoba Klára Štěpánová, starostka obce ( zobrazit tel. číslo , e-mail přes odpovědní formulář) – Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
  • Zadavatel výběrového řízení si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit. Rozhodnutí o výběru bude uchazečům oznámeno písemně. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. – Podáním přihlášky uchazeč bere na vědomí, že zadavatel bude pro potřeby VŘ zpracovávat jeho os.údaje

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CHB LOGISTICS s.r.o. | CHB LOGISTICS s.r.o. | Most Most
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. listopadu
KOS WIRE EUROPE s.r.o. | KOS WIRE EUROPE s.r.o. | Lovosice Lovosice
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
DISPONERO s.r.o. | DISPONERO s.r.o. | Klášterec nad Ohří Klášterec nad Ohří
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. listopadu
Barvy Turnov, s.r.o. | Barvy Turnov, s.r.o. | Lovosice Lovosice
  • 30 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Tesco Stores ČR a.s., CHB LOGISTICS s.r.o., Elflein Transport s.r.o., Česká spořitelna, a.s., HOFMANN WIZARD s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., KOS WIRE EUROPE s.r.o., Česká pošta, s.p., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, PPL CZ s.r.o., DISPONERO s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, EVROPA services Czech s.r.o., ARCOS FM CZ s.r.o., Flying accountant s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Czech Aerosol, a.s., EDEN GROUP a.s., Trenkwalder a.s., Barvy Turnov, s.r.o., SG-SANACE s.r.o., SIRIUS FINANCE, a. s., STARNET, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Logistik / Logistička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Analytik / analytička IT, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Trenér / Trenérka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Mistr / Mistrová, Specialista / specialistka telekomunikací, Technik / technička BOZP, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Klášterec nad Ohří, Most, Chomutov, Bílina, Louny, Teplice, Kladno, Karlovy Vary, Lovosice, Celá ČR, Slaný, Krupka, Otvice, Proboštov, Velvěty, Rtyně nad Bílinou, Karlovy Vary, centrum, Velebudice, Most, Rakovník

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agenda audit na dobu neurčitou na dobu určitou
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT