- 34 000 Kč
- Plný úvazek
Životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes
Hledáme novou posilu do oddělení Diagnostika a životnost komponent, která zvládne širší spektrum administrativních činností a nebojí se úkolů v rámci technických činností.
Vaše budoucí práce / hlavní pracovní činnosti:
Administrativní podpora oddělení
o evidence podkladů pro vyhodnocení docházky zaměstnanců
o zpracovávání požadavků na nákup, inventarizace majetku apod.
Podpora činností spojených s agendou tzv. Dohlížející osoby nad radiační ochranou
o vedení a správa osobních radiačních průkazů
o komunikace s externími subjekty v oblasti administrativy
o evidence dávek, lékařských prohlídek apod.
o příprava podkladů pro zajišťování povolení SÚJB
Podpora pro technické činnosti oddělení
o zpracovávání podkladů pro technické zprávy a analýzy
o zajišťování organizačních činností při řešení projektů. Vedení dokumentace k projektům
o komunikace s dalšími kolegy napříč společností
Co byste měl(a) umět
o Vzdělání SŠ technického nebo ekonomického směru – vhodné pro absolventy
o Odborná praxe na obdobné pozici výhodou
o Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
o Znalost MS Office
o Dobré komunikační a organizační schopnosti
o Proaktivní přístup
o Znalost AJ – středně pokročilý
Zaměstnanecké výhody:
o Pružná pracovní doba 7,5 hod /den
o 5 týdnů dovolené
o 3 dny SICK DAYS
o Pravidelné vzdělávání a školení
o Práce v příjemném prostředí
o Příspěvek na stravování cca 10 000,– Kč/rok v jídelně ŠKODA JS
o 14 400,– Kč/rok příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP
o 15 600,– Kč/rok – Pluxee benefitní karta

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.