- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes
Hledáme novou posilu do oddělení Diagnostika a životnost komponent, která zvládne širší spektrum administrativních činností a nebojí se úkolů v rámci technických činností.
Vaše budoucí práce / hlavní pracovní činnosti:
Administrativní podpora oddělení
o evidence podkladů pro vyhodnocení docházky zaměstnanců
o zpracovávání požadavků na nákup, inventarizace majetku apod.
Podpora činností spojených s agendou tzv. Dohlížející osoby nad radiační ochranou
o vedení a správa osobních radiačních průkazů
o komunikace s externími subjekty v oblasti administrativy
o evidence dávek, lékařských prohlídek apod.
o příprava podkladů pro zajišťování povolení SÚJB
Podpora pro technické činnosti oddělení
o zpracovávání podkladů pro technické zprávy a analýzy
o zajišťování organizačních činností při řešení projektů. Vedení dokumentace k projektům
o komunikace s dalšími kolegy napříč společností
Co byste měl(a) umět
o Vzdělání SŠ technického nebo ekonomického směru – vhodné pro absolventy
o Odborná praxe na obdobné pozici výhodou
o Řidičský průkaz B (aktivní řidič)
o Znalost MS Office
o Dobré komunikační a organizační schopnosti
o Proaktivní přístup
o Znalost AJ – středně pokročilý
Zaměstnanecké výhody:
o Pružná pracovní doba 7,5 hod /den
o 5 týdnů dovolené
o 3 dny SICK DAYS
o Pravidelné vzdělávání a školení
o Práce v příjemném prostředí
o Příspěvek na stravování cca 10 000,– Kč/rok v jídelně ŠKODA JS
o 14 400,– Kč/rok příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP
o 15 600,– Kč/rok – Pluxee benefitní karta
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?