- 22 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, praxi na stejné nebo obdobné pozici min. 1–2 roky, znalost všech účetních postupů a daňové legislativy, znalost MS OFFICE – zejména EXCEL, kontingenční tabulky výhodou, znalost NJ podmínkou, komunikativnost, soběstačnost, odolnost vůči stresu, analytické myšlení
Náplň práce: zpracování pokladních dokladů, bankovních výpisů, příjem a roztřídění došlé pošty, příprava plateb, příprava měsíčních závěrek, spolupráce při inventurách
Nabízíme: pracovní poměr s nástupem ihned, příležitost k seberealizaci, odborné a jazykové vzdělávání
Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete prosím svůj životopis s průvodním dopisem na e-mailovou adresu: e-mail přes
Místo výkonu práce: Ke Gabrielce č.p. 788, 394 70 Kamenice nad Lipou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.