- 33 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: schopnost projektového řízení – plánování, organizace, sledování průběhu a reporting stavu projektů, koordinační schopnosti – efektivní komunikace a spolupráce s IT, marketingovým, obchodním oddělením a dalšími interními i externími partnery, orientaci v procesním řízení e-commerce (od objednávky po expedici), proaktivní přístup k optimalizaci prodejních kanálů, schopnost prioritizace úkolů a práce v dynamickém prostředí, znalost Google Analytics (výhodou).
Náplň práce: správa a obsahová aktualizace webů (obsah, produkty, akce, vývoj), správa B2B portálu (administrace přístupů, koordinace technické podpory, odpovědnost za obsah, řízení a optimalizace prodeje na marketplaces (Mall, Alza, Dr. Max apod.), spolupráce s externími agenturami, spolupráce s oddělením marketingu na online kampaních, promo akcích a jednotné komunikaci pro web a sociální sítě, řízení výkonnosti prodejních kanálů zahrnující pravidelný reporting výsledků, koordinace technické podpory projektů, spolupráce s IT specialisty, zadávání požadavků na vývoj projektů, spolupráce s oddělením odbytu při změnách procesů objednávek nebo dostupnosti, zapracování poznatků komunikace se zákazníky, správa, rozvoj online a offline projektů.
Místo výkonu práce: Branská 329, 514 01 Jilemnice.
příjemné pracovní prostředí, adekvátní platové ohodnocení dle zkušeností, služební telefon a notebook, 20 dní dovolené + 3 dny zdravotního volna, příšpěvek na stravování, volné vstupy do ZOO Dvůr Králové či bazénů v Nové Pace, Jilemnici a Vrchlabí pro celou rodinu,
kontakt: e-mailem, telefonicky po-pá; 08:00–15:00 hod.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.