- 34 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme firma SOLEDO s.r.o., která provozuje e-shop a prodejny OK-MÓDA. Působíme na českém a slovenském trhu.
Hledáme ochotného a samostatného pracovníka, který by se připojil do našeho kolektivu. Pomůžeme Vám rozvíjet Vaše dovednosti a zkušenosti s možností kariérního postupu na pozici vedoucí našich prodejen a prodloužení pracovní smlouvy.
Co bude Vaše práce? Budete pracovat na expedičním skladu e-shopu v Letovicích a budete asistentkou prodeje v Boskovicích, tyto práce zahrnují: Příjem, naskladňování a expedici zboží, kvalitní prodej a komunikaci se zákazníky, výdej osobních odběrů z e-shopu, řešení reklamací se zákazníky, prezentování akcí, aktivní zapojení do marketingu prodejny.
Jaké jsou Naše požadavky? Praxe v oboru prodeje (nejlépe textil a obuv), samostatnost, komunikativnost, vycházet v kolektivu, příjemné vystupování před zákazníky, snaha učit se nový věcem a řidičský průkaz skupiny B. Rychlost psaní na počítači a znalost práce v programu Excel a Word je velkou výhodou.
Co od Nás můžete očekávat vy? Plat, který se bude odvíjet podle Vašich zkušeností a dovedností s možností kariérního postupu a finančního růstu. Dostanete firemní telefon, stravenky, slevu na zboží a do budoucna další benefity, jako je příspěvek na kulturní a rekreační akce a penzijní připojištění. Budete součástí kolektivu, který Vás příjme s radostí a otevřenou náručí.
Všechno Vám rádi vysvětlíme a ukážeme.
Životopisy zasílejte na e-mail přes
. V co nejkratší době se Vám ozveme. Těšíme se na spolupráci – Tým OK-MÓDAOd října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?