- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme nového kolegu/kolegyni s němčinou do zpracovatelského centra Erste Group Shared Services na pozici Specialista back office.
Máte chuť stát se členem týmu v nadnárodní společnosti, která je součástí finanční skupiny Erste Group? Chcete využít znalost německého jazyka a komunikovat s kolegy z rakouské Erste banky? Baví vás práce s daty? Pokud ano, je pro Vás tato nabídka skvělou příležitostí.
Hledáme posilu s pozitivním přístupem pro zpracování plateb pro Rakousko. Specialisté v tomto týmů zodpovídají za řešení požadavků klientů, jimiž jsou rakouská banka Erste Bank Österrreich a rakouské Sparkasse banky. Cílem je vyřídit všechny tyto požadavky v požadované kvalitě, včas a ke spokojenosti klienta.
Co bude náplní Vaší práce?
o budete zpracovávat požadavky a odpovídat na dotazy od klientů (údaje o odesílateli, účel úhrady, ověřování dalších informací o platbě, dohledávání platebních příkazů, přesměrování účtů,…),
o budete řešit a identifikovat nesrovnalosti spojené s platbami (případné reklamace, nezaúčtované platby, limity na bankovních produktech,…),
o práce v interních systémech a aplikacích, třídění emailů, zapisování dat do statistik, vedení archivace dokumentů,
o komunikace se zákazníky a bankovními poradci v německém jazyce a podpora v případě dotazů.
Jaké jsou požadavky na tuto pracovní pozici?
o pečlivost, spolehlivost, kvalita, bezchybnost a schopnost samostatného úsudku,
o analytické myšlení, orientace na výsledek, upřednostňování priorit, zvládání situací pod tlakem,
o dobré komunikační schopnosti,
o znalost práce na PC a v MS Office 365,
o znalost německého jazyka slovem i písmem na úrovni B1, anglický jazyk výhodou,
o vzdělání/ praxe z oblasti bankovnictví nebo platebního styku výhodou,
o ukončené SŠ s maturitou nebo VŠ vzdělání.
Od nás získáte:
o jistotu a zázemí nadnárodní společnosti,
o kolegy, o které se můžete opřít, a vždy vám rádi poradí,
o kvalitní trénink a zaškolení do procesů provozu.
Zaměstnanecké benefity: 25 dnů dovolené a 5 dnů zdravotního volna, benefit částečně možnost práce z Home Office, plně hrazené stravenky (120 Kč/den), příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie (všestranné využití např. platby v lékárnách, slevomat, wellness…), příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně, ovocné dny, jazykové kurzy, odměna za doporučení kandidáta.
Kontakt na mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?