- 22 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáte zajímavou práci, kde využijete znalost cizího jazyka? Láká vás zákulisí bankovního světa?
EGSS hledá mladé, aktivní, cílevědomé a učenlivé lidi, kteří se nebojí říct svůj názor, komunikovat v cizím jazyce (angličtina, němčina), jsou flexibilní, baví je sledovat vývoj na finančním trhu a bankovní svět obecně.
Budeme si rozumět, pokud se dokážete orientovat na výsledek, zvládáte situace pod tlakem, máte silné analytické myšlení a schopnost samostatného úsudku. Pečlivost, spolehlivost, ochota učit se a neustále si zvyšovat znalosti vám nejsou cizí, stejně tak jako týmová práce a zdravé pracovní prostředí.
Co bude náplní Vaší práce?o vyřizování různorodých požadavků v oblasti zpracování plateb a správy klientských dat pro členy skupiny Erste Group a rakouské Sparkasse banky
o orientace, zadávání a kontrola dat v interních systémech banky na PC,
o zpracování administrativních úkonů a reportů souvisejících s platebními transakcemi
o spolupráce s jinými odděleními a kolegy v rámci skupiny Erste Group, komunikace emailem nebo telefonicky v anglickém jazyce s bankami a bankovními manažery
o podílení se na zlepšování pracovních procesů
Hledáme právě Vás, pokud:
o baví vás práce s daty, jste pečlivý/á, spolehlivý/á, máte analytické myšlení, schopnost samostatného úsudku a smysl pro detail
o ovládáte anglický jazyk min na úrovni B1, německý jazyk výhodou
o tým a dobrá nálada na pracovišti je pro vás prioritou, máte dobré komunikační schopnosti, rozumíte si s PC a MS office
o máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou nebo VŠ vzdělání
o výhodou pro vás bude: máte-li předchozí zkušenosti s back office, praxi v oblasti bankovnictví a financí, znalost platebních nástrojů.
Co Vám nabízíme? Jistotu a zázemí nadnárodní společnosti (skupina Erste Group), týmové kolegy, na které se můžete spolehnout, kompletní trénink a zaškolení do procesů provozu, zajímavé a bohaté benefity, dovolená 25 dní plus 5 dní zdravotního volna, plně hrazené el. stravenky v hodnotě 120 Kč/den, příspěvek 6 000 Kč do Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění ve výši až 2 400 Kč měsíčně, benefit možnosti práce z Home Office.
Kontakt na mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?