- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jakou práci Vám vlastně nabízíme?
• řízení a vedení týmu všeobecných sester
• komplexní organizování a zajišťování poskytování ošetřovatelské péče v rámci Sociálních služeb Česká
• plný pracovní úvazek v jednosměnném pracovním režimu
• platové ohodnocení v 10. platové třídě (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) + příplatek za vedení 5 000,– Kč, tedy plat 33 340,– Kč až 46 780,– Kč v závislosti na předchozí praxi + možnost osobního příplatku po zkušební době
Co od Vás požadujeme?
• vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
• odborná způsobilost pro výkon povolání všeobecné sestry
• znalost vykazování výkonů zdravotním pojišťovnám
• praxe ve zdravotnictví nebo v sociálních službách podmínkou
• praxe s cílovou skupinou osob se zdravotním postižením velkou výhodou
• organizační dovednosti, zodpovědnost za práci svoji i svých podřízených, aktivní přístup k práci i k řešení nenadálých situací, schopnost komunikovat s různými typy lidí v různých situacích (podřízení zaměstnanci, nadřízení zaměstnanci, kolegové na stejné úrovni řízení, klienti, rodiny klientů)
• práce na PC na vysoké úrovni
• praxe s vedením lidí je pro tuto práci velkou výhodou
• pečlivost, spolehlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, aktivní přístup
• řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Nástup:
• dle dohody
Přihláška do výběrového řízení
• V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici zašlete životopis a motivačního dopis odbornému administrativnímu pracovníkovi Mgr. Jakubovi Růžičkovi na email e-mail přes do 28. 4. 2022.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?