- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

První kontakt: e-mailem
Pouze pro OZP a OZZ
Obchodní zástupce – Brno a okolí
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Rozšiřujeme tým na centrální pobočce v Rajhradě a přijmeme samostatného a zodpovědného člověka se srdcem obchodníka, který svým zákazníkům v Brně a okolí doporučí kancelářské potřeby na míru.
Nástup je možný ihned.
Jaký je náš ideální obchodní zástupce/zástupkyně:
o Je stejně spolehlivý/á a zodpovědný/á jako ostatní SMERáci.
o Navíc je samostatný/á, rád/a se učí nové věci a cestuje. K tomu potřebuje řidičský průkaz skupiny B.
o Je komunikativní a snadno navazuje, udržuje a rozvíjí dlouhodobé obchodní vztahy.
o Umí to s počítačem, hlavně se sadou MS Office.
o Problémy řeší rychle a efektivně.
o Zkušenosti s obchodem nejsou podmínkou. Důležitá je chuť se učit nové věci, cílevědomost a vytrvalost.
o Práce je vhodná i pro studenty po dohodě na režimu fungování.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
o SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na plný úvazek.
o Poskytneme vám firemní automobil, notebook a mobilní telefon. Po zapracování vše i k osobnímu užívání.
o Plat dostanete vždy včas. Motivační mzdové ohodnocení odpovídající pracovní pozici, pracovnímu výkonu, výsledkům.
o Stravenky.
o Můžete také čerpat MultiSport Benefit, tedy permanentku do sportovišť po celé republice.
o Samozřejmostí jsou také zaměstnanecké slevy na zboží. Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Životopis zašlete na e-mail e-mail přes
kontaktní osoba: Lenka ProkešováOd října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?