- 34 000 – 36 500 Kč
- Zkrácený úvazek
Kvalifikační požadavky stanovené městem Semily:
dosažené vzdělání: minimálně vyšší odborné, zaměření na veřejnou správu výhodou
Další předpoklady:
praxe v oboru a zkouška odborné způsobilosti vítána
znalost fungování veřejné správy
základní znalost právních předpisů v oblasti úpravy živnostenského podnikání a správního řízení
dobrá znalost práce na PC (MS OFFICE – Windows, Excel, Internet)
schopnost analyticky myslet a přesně vyhodnocovat situace
řidičský průkaz skupiny B
výborné komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatnost, dobrý písemný projev
znalost regionu
Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, telefonní kontaktní údaje, e-mail, datum a podpis uchazeče
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
podepsaný strukturovaný životopis (zachycující dosavadní zaměstnání, odborné znalosti a dovednosti se vztahem k činnosti úředníka)
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením – doklady dle tohoto odstavce lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
Podání přihlášek do výběrového řízení:
Lhůta pro podání přihlášek končí 13.03.2025 do 12.00 h.
Předpokládaný termín konání výběrového řízení je 18.03.2025, upřesnění bude zasláno
e-mailem.
Podání přihlášky v listinné podobě:
Přihlášky mohou být podány osobně nebo prostřednictvím držitele poštovní licence, a to písemně v uzavřených obálkách s označením „VŘ – oddělení obecní živnostenský úřad, odboru kancelář tajemníka – Neotvírat!“.
na adresu Město Semily, Husova 82, 513 13 Semily.
Na obálce musí být uvedena adresa, na níž je možné nabídku vrátit. Za okamžik předání nabídky v případě doručení je považován okamžik převzetí zásilky adresátem.
Místem pro osobní podání přihlášky je podatelna Městského úřadu Semily, Riegrovo nám. 63. Přihlášku je možno podat v pracovních dnech – pondělí, středa 8:00 – 17:00 h, v ostatních prac. dnech 8:00 – 14.00 h.
Podání přihlášky elektronicky:
Přihlášku do výběrového řízení lze zaslat prostřednictvím datové schránky – datová schránka města Semily: d36bywp.
Přihlášku spolu s požadovanými přílohami je nutno doručit tak, aby ji město Semily obdrželo nejpozději v termínu uvedeném v oznámení o vyhlášení výběrového řízení ve své datové schránce. Přihlášky doručené po stanoveném termínu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Do předmětu datové zprávy uveďte „VŘ – oddělení obecní živnostenský úřad, odboru kancelář tajemníka – Neotvírat!“.
Zákonem požadované přílohy k přihlášce (originál nebo ověřená kopie výpisu z evidence rejstříku trestů a ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání) musí být autorizovaně konvertovány, nebo doloženy v listinné podobě. Pokud byl výpis z evidence rejstříku trestů vyhotoven elektronicky (do Vaší datové schránky), je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT).
Město Semily si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení a nepřijmout nabídku žádného uchazeče, a to i bez udání důvodu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?