- 25 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní doba: nepřetržitý provoz ve službách od 7.00 do 19.00 hod. a od 19.00 do 7.00 hod. včetně víkendů a svátků.
Osobnostní předpoklady pro práci v sociálních službách:
Přívětivost, svědomitost, zodpovědnost, schopnost přizpůsobení se, emoční stabilita – nekonfliktnost, umění relaxace, iniciativa.
Morální předpoklady:
Bezúhonnost, znalost etických zásad, schopnost empatie, slušnost, tolerance.
Vědomosti a dovednosti:
Komunikační dovednosti, organizační dovednosti, schopnost rozvíjení znalostí, schopnost aplikace nových postupů v přímé péči, snaha o zvyšování úrovně poskytované služby.
Schopnosti:
Schopnost vykonávat péči spočívající v nácviku jednoduchých denních činností, pomoci při osobní hygieně a oblékaní, manipulaci s pomůckami, prádlem, udržování čistoty, podpora soběstačnosti.
Odměňování:
Dle Platových tabulek pracovníků v sociálních službách, v závislosti na počtu odpracovaných let podle Zákona č. 108/2006 Sb.
Pro pracovníky v sociálních službách 4. platová třída od 24 960 Kč až 26 930 Kč + 2630 Kč zvláštní příplatek + příplatek za práci o víkendu, svátcích, dodatková dovolená. Služby o víkendech a svátcích jsou s ohledem na provozní požadavky.
Podmínky:
Zaměstnanecké výhody: firemní stravování, příspěvek na penzijní připojištění
Zájemci nechť zasílají životopis společně s motivačním dopisem a Souhlasem se správou, zpracováním a uchováním osobních údajů souvisejících s hledáním práce na adresu: e-mail přes
Případné dotazy na tel. čísle zobrazit tel. číslo v pracovních dnech od 7.30 do15.30 hod.
Smlouvu uzavíráme na dobu určitou jednoho roku s výhledem na prodloužení na dobu neurčitou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?