Referent/ka kooperace

Olomouc
do 33.000 Kč

Pracovní činnosti:
Jednání s dodavateli. Komunikace s odděleními napříč společností (výroba, kvalita, technologie, konstrukce) a s konečnými zákazníky.
Zajišťování kooperace ve spolupráci s výrobními středisky, zodpovědnost za cenu, termín dodržení a dopravu těchto kooperací.
Evidence dodavatelů zboží, údržba katalogu nakupovaných položek, zodpovědnost za ceny všech objednaných položek a tvorbu a schvalování ročního ceníku dodavatelů a dodržování „identifikačního předpisu dodavatelů“.
Vyhledávání nových dodavatelů formou poptávek a výběrových řízení.
Příprava podkladů pro uzavírání obchodních a rámcových smluv, popř. objednávek s obchodními partnery. Zodpovědnost za nákup materiálu, zboží a služeb, tvorbu objednávek a zajišťování požadovaných termínů jejich plnění. Hledání možných úspor v oblasti nakupovaných materiálů, služeb atd. Vedení požadovaných evidencí v rámci obchodního styku s obchodními partnery. Zpracování příslušné dokumentace a evidence ve skladovém hospodářství.
Vyhodnocování a rozbor obchodní činnosti v rámci nákupu zboží a materiálu na sklad dle požadovaných kritérií velkoobchodu a ve stanovených časových intervalech. Vyřizování reklamačního řízení.
Vystavování výrobní dokumentace, kontrola dodržení sjednaného termínu dodání, zajištění expedice, vystavení a předání fakturačních podkladů. Kontrola a schvalování správnosti faktur došlých od dodavatelů. Archivace uzavřených obchodních případů.
Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání s maturitou (technického zaměření výhodou)
  • zkušenost na obdobné pozici výhodou
  • přehled v řízení administrativní agendy, znalost MS Office
  • komunikativnost interně ve firmě – externě se zákazníky a dodavateli
  • spolehlivost, zodpovědnost, flexibilita
  • řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič – řízení služebního vozidla je součástí výkonu práce)

Zaměstnanecké výhody:

  • dovolená navíc – 1 týden nad rámec vyplývající ze Zákoníku práce
  • příspěvek na penzijní připojištění/doplňkové penzijní spoření
  • příspěvek na stravování
  • závodní jídelna a komfortní způsob objednávání jídel

Kontakt e-mailem.

Sídlo firmy

TOS Olomouc, s.r.o.
Tovární 1180/30
779 00 Olomouc

IČO: 43965156
Datová schránka: 5zf7v8g
Další informace:
GPS: 49.586073,17.27310605,
S-JTSK: -545556.29 -1122349.87, RUIAN: 25321331

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Arcibiskupství olomoucké | Arcibiskupství olomoucké | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Olomouc Olomouc
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu
Old House Capital, a.s. | Old House Capital, a.s. | Olomouc Olomouc
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Advantage Consulting, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ALW INDUSTRY, s.r.o., Moravské potravinářské strojírny, a.s., Arcibiskupství olomoucké, Enter-Prise Sorting, s.r.o., Trenkwalder a.s., Broker Investment, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Personal fabric - agentura práce, a.s., Nissens Cooling Solutions Czech, s.r.o., Bergasto a.s., JISTU recruitment s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Proveon, a.s., Manuvia, a. s., organizační složka, Comac jobs s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Old House Capital, a.s., Modivo Czech, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., nextbike Czech Republic s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dělník / Dělnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Pojišťovací makléř / makléřka, Účetní, Obchodník / Obchodnice, Údržbář / Údržbářka, Frézař / Frézařka, Lisař / Lisařka, Nástrojář / Nástrojářka, Obráběč / Obráběčka, Operátor / operátorka NC / CNC strojů, Operátor / operátorka výroby, Seřizovač / seřizovačka strojů, Soustružník / Soustružnice, Strojník / Strojnice, Zámečník / Zámečnice, Montážník / Montážnice, Servisní technik / technička, Obsluha strojů, Slévač / Slévařka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektromechanik / Elektromechanička, Elektromontér / Elektromontérka, Elektrikář / Elektrikářka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Elektronik / Elektronička, Technik / technička automatizace, Strojní mechanik / mechanička, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Hejčín, Olomouc, Velká Bystřice, Neředín, Olomouc, Celá ČR, Slavonín, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT