- Plný úvazek
3.8.2023/ POŽADAVKY: ukončené středoškolské vzdělání, komunikační a administrativní schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pozitivní přístup. Znalost práce na PC-MS Office, MS Excel, MS Powerpoint, MS Outlook. Schopnost týmové práce, flexibilita a aktivní přístup. Znalost programu Pohoda-výhodou. Anglický jazyk výhodou, výpis z rejstříku. NÁPLŃ PRÁCE: administrativní agenda, příjem objednávek a jejich další zpracování, včetně fakturace a zjištění dopravy, Zadávání a vystavování dokladů spojených s prodejem a dodáním materiálu. Aktualizace webu, e-shopu, sociálních sítí, zajištěním odbavování objednávek e-shopu, marketingová činnost, příprava a asistence při degustacích. Vyhodnocování nabídek dodavatelů a zajišťování jejich realizace. V případě zájmu zašlete Váš stručný životopis na e-mail přes . KONTAKT: e-mailem.



