- 26 000 Kč
- Plný úvazek

V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis a motivační dopis ve formátu pdf na e-mail: e-mail přes
Do předmětu uveďte Specialista koordinace projektů
Místo výkonu práce – Školní č.p. 5335, 430 01 Chomutov 1
Máte zájem o stabilní zaměstnání ve zdravotní pojišťovně?
Chcete mít pracovní dobu v délce 37,5 hodin týdně?
Disponujete logickým myšlením?
Preferujete systémový přístup k řešení problémů?
Pak hledáme právě Vás, který/která:
" má VŠ vzdělání technického směru (VŠ vzdělání v oboru informatika je výhodou), případně SŠ vzdělání technického směru s maturitou a 3 roky praxe v oboru
" má zkušenosti v oblasti projektového řízení,
" disponuje znalostí informačních systémů, cíleně komunikačních technologií a komunikačních protokolů,
" rozumí odbornému textu v anglickém jazyce,
" je samostatný/á, důsledný/á, flexibilní, bezúhonný/á,
" má velmi dobré komunikační schopnosti.
Výhodou je základní znalost a orientace v systému veřejného zdravotního pojištění.
Co bude nedílnou součástí Vaší práce:
" technická a systémová podpora aplikací informačního systému zdravotní pojišťovny,
" příprava, administrace a spolupráce na realizaci projektů rozvoje informačního systému ČPZP,
" analýza informační potřeby ČPZP z hlediska rozvojových programů,
" správa a aktualizace stávajících projektů ve fázi realizace,
" spolupráce na smluvním zajištění modulů informačního systému ČPZP.
Co Vám u nás může udělat radost:
" odpovídající mzdové ohodnocení,
" příspěvek na stravování,
" flexibilní pracovní doba v délce 37,5 hodin týdně,
" dovolená nad rámec stanovený zákoníkem práce,
" příspěvek na penzijní připojištění,
" zázemí stabilní společnosti,
" příjemné pracovní prostředí a kolektiv,
" a další zajímavé benefity
Pracovní poměr na dobu určitou (s možností prodloužení)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?