- Plný úvazek

Zajištění interní komunikace v rámci přiděleného portfolia zákazníků
Spolupráce s ostatními odděleními ohledně termínů dodání a dalších klíčových témat
Koordinace projektů, tvorba a řízení harmonogramů dodávek ve spolupráci s výrobou
Samostatné plánování a sledování průběhu výrobních zakázek a interních požadavků
Kontrola termínů a řešení vzniklých problémů s cílem zajistit včasné a kvalitní dodání
Těsná spolupráce s kolegy v týmu, s výrobním úsekem a oddělením kvality
Ukončené obchodní vzdělání nebo praxe v oblasti administrativy a řízení zakázek
Silná orientace na zákazníka, profesionální a vstřícné vystupování
Zájem o projektové řízení a koordinaci činností
Schopnost práce s čísly a samostatnost v plnění úkolů
Důslednost, spolehlivost a systematický přístup
Pokročilá znalost anglického jazyka (mluvená i psaná forma), výborná znalost MS Office a orientace v ERP systémech
Němčina výhodou, nikoli podmínkou
Odolnost vůči stresu a chuť pracovat v kolektivu
Flexibilní pracovní dobu
Nadstandardní počet dní dovolené
Finanční odměny a bonusy
Služební vybavení (mobilní telefon, notebook apod.)
Účast na firemních akcích
Možnost dalšího vzdělávání a školení
13.plat
Kafetérii
Příspěvky na stravování
Finanční příspěvek na volnočasové aktivity
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?