- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadované vzdělání: Úplné střední vzdělání s maturitou nebo VŠ (zaměření na práci s veřejností, vzdělávání, osvěta, PR).
Další požadavky:
" základní znalost anglického jazyka nebo německého jazyka
" schopnost samostatné koordinace a plánování pracovních úkolů
" trestní bezúhonnost
" řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič)
" dobrá uživatelská úroveň práce s PC
" velmi dobré komunikační schopnosti
" administrativní zdatnost
" praxe v oboru PR nebo práce s veřejností
" zkušenosti s realizací propagačních materiálů výhodou
" zkušenosti s realizací projektů výhodou
Náplň práce: Koordinace projektu a marketingových činností (příprava a koordinace osvětových akcí a aktivit, vzdělávacích kampaní, workshopů a dalších PR akcí spojených s projektem). Koordinace a zpracování koncepce činností spojených s vydavatelskou, propagační a redaktorskou činností včetně samostatné publicistické činnosti. Koordinace, zpracování a realizace propagačních materiálů.
Požadovaný nástup: 1. 1. 2026 (nebo dle dohody)
Uzávěrka přihlášek: 10.12.2025
Výběrové řízení dne: 18.12.2025
Dotazy k podrobné náplni práce lze získat u vedoucího Oddělení kancelář ředitele: Ing. Blanka Müllerová – zobrazit tel. číslo .
Zájemci se mohou přihlásit zaslání životopisu na adresu e-mail přes odpovědní formulář – kancelář ředitele.
Správa Národního parku Šumava si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, změnit jeho podmínky, případně nevybrat žádného uchazeče.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.